۲۵۶۳۵۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: تعمیرکاری که با کپی برداری از کارت عابر بانک، اقدام به برداشت ۵۵۰ میلیون ریال از حساب بانکی مشتریان تعمیرگاه سی ان جی کرده بود، دستگیر شد.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: تعمیرکاری که با کپی برداری از کارت عابر بانک، اقدام به برداشت ۵۵۰ میلیون ریال از حساب بانکی مشتریان تعمیرگاه سی ان جی کرده بود، دستگیر شد.

سردار مهدی محمودی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان در مقر پلیس فتا قزوین اظهارداشت: به دنبال شکایت مردم در خصوص برداشت غیر مجاز از حساب شخصی آنها در هفته گذشته موفق شدیم مردی ۳۷ ساله که اقدام به این کار می کرد را در یکی از استان ها دستگیر کنیم.

وی ادامه داد: با بهره گیری از کارشناسان پلیس و نیروهای تخصصی متوجه شدیم این فرد با دستگاهی که داشته کارت های بانکی افراد را کپی برداری و تمام اطلاعات موجود در کارت را استخراج می کرد.

سردار محمودی افزود: متهم بعد از این مرحله با کارت جعلی خود در فرصتی مناسب کارت بانکی این افراد را سرقت می کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه این پرونده در حال طی تحقیقات پایانی است، یادآورشد: به دنبال شکایت شهروندان کلاهبردار دیگری که خود را به عنوان وکیل دادگستری معرفی می کرد را دستگیر کردیم که ۳۵۰ میلیون تومان را از چند مشتری اخذ کرده بود که با هماهنگی با مقام قضایی راهی زندان شد.

وی در ادامه از دستگیری زنی ۳۳ ساله به جرم نداشتن مجوز و هرگونه تخصص در زمینه علوم پزشکی خبر داد و گفت: همچنین باند ۵ نفره ای که در استان های قزوین، البرز و قم به سرقت منزل مبادرت می کردند دستگیر شدند.

محمودی بیان کرد: در دستگیری اخیر همکاری پلیس استانهای البرز و قم و تشکیل کارگروه ویژه و تخصصی مبارزه با سرقت در پلیس آگاهی قزوین موجب شد تا این افراد به همراه سرکرده باند تسلیم قانون شوند.

فرمانده انتطامی استان قزوین ادامه داد: این افراد به ۲۹ فقره سرقت منزل اعتراف کردند که بخشی از این اموال مسروقه هم کشف شده و تحویل مال باختگان خواهد شد و متهمان با هماهنگی مقام قضایی تحویل زندان شدند.

سردار محمودی از دستگیری ۳۱ نفر از فروشندگان مشروبات الکلی و مواد مخدر در بازار قزوین هم خبر داد و تصریح کرد: در ادامه طرح های امنیت اجتماعی این افراد را شناسایی کرده و متوجه شدیم این افراد در محل کسب بازاریان با ایجاد مزاحمت و پاتوق های بی مورد به توزیع مشروبات الکلی و مواد مخدر می پرداختند.

وی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی این افراد دستگیر شدند که از این افراد چندین قبضه سلاح سرد، قوطی های داروی ترک اعتیاد غیر مجاز، شربت های غیر مجاز ترک اعتیاد، سیگار خارجی و تلفن همراه سرقتی کشف و ضبط شد.

محمودی اظهارداشت: معتمدان و بازاری ها هم از این اقدام ابراز رضایت کرده اند و در این راستا نیروی انتظامی استان قزوین همیشه هوشیار و آماده خدمت رسانی مطلوب به جامعه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج