۲۵۶۳۸۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

انهدام باند خفت‌ گیران تهرانی

اعضای باند سه نفره ای که با شیوه خفت گیری اقدام به سرقت از مشتریان صرافی ها می کردند در عملیات پلیس، شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر: اعضای باند سه نفره ای که با شیوه خفت گیری اقدام به سرقت از مشتریان صرافی ها می کردند در عملیات پلیس، شناسایی و دستگیر شدند.

چهاردهم اردیبهشت امسال مردی ۸۰ ساله با مراجعه به کلانتری ۱۰۳ گاندی به مأموران اعلام کرد: ساعت یک ظهر وارد صرافی شدم و پس از گرفتن دلار و ارز با همسرم تاکسی گرفته و به خیابان ظفر روبروی موزه بهشتی رفتم. زمانی که از ماشین پیاده شدم موتوری به من نزدیک شد و با گرفتن گردنم از پشت کیف را از من گرفت و متواری شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به شیوه خفه کنی و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با گزارش سرقت کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با بررسی دوربین صرافی و محل سرقت تصاویری گنگی از سارقان به دست آوردند. در مدت کوتاهی پس از این گزارش سرقت های مشابهی در خیابان شریعتی، میدان توحید، صادقیه، خیابان دماوند، تهران نو، خیابان کارگر یا امیرآباد، تهرانپارس، یافت آباد و شهرری به پلیس آگاهی رسید و کارآگاهان پس از بررسی آنها موفق شدند زاغ زن و یکی از سارقان را که حسین نام داشت و مجرم سابقه دار بود شناسایی کنند. با این سرنخ پلیس مخفیگاه ها و پاتوق های حسین را تحت بررسی قرار داد و توانست در تاریخ ۱۵ مرداد ماه ۹۴ سارقان را در قهوه خانه ای در تهرانپارس غافلگیر کرده و آنها را دستگیر کند. با وجود عملیات گسترده پلیسی محسن ۲۸ ساله که راکب موتور هوندا بود متواری شد و جست و جوها برای دستگیری او ادامه دارد.

چهار تن از اعضای این باند که بین ۲۸ تا ۳۰ سال سن دارند به نام حسین، حمیدرضا سارقان خفت گیر، محسن راکب هوندا و جمال ملقب به جمال گدا راکب آپاچی سفید شناسایی شده اند و از سابقه داران هستند و در حال حاضر جمال به اتهام حمل چهار کیلو مواد مخدر شیشه در زندان مشهد نگهداری می شود. مهدی ۴۵ ساله زاغ زن باند سابقه سرقت ندارد و در کمپ ترک اعتیاد با این باند آشنا شده است.

اعضای این باند تا به حال به ۱۵ فقره سرقت در دو ماه فعالیتشان اعتراف کرده اند اما تنها هفت شاکی این پرونده در پلیس آگاهی حاضر شده اند.

سرهنگ کارآگاه صفدر جان پرور رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر به خبرنگار مهر، گفت: متهمان این پرونده پس از دستگیری و انجام مواجه حضوری با شکات، صراحتا به سرقت پول ها اعتراف و طعمه هایشان را نیز شناسایی کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اعترافات صریح متهمان، شناسایی تعدادی از شکات، سوابق متهمان در ارتکاب جرایم مختلف و برای شناسایی سایر جرایم ارتکابی و همچنین سایر شکات و مالباختگان احتمالی از تمامی شکات و مالباختگانی که در مدت ذکر شده و به شیوه خفه کنی توسط سرنشینان هوندا و آپاچی سفید مورد سرقت قرار گرفته اند، دعوت می شود تا برای پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان خرمشهر، میدان نیلوفر مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج