۲۵۶۴۷۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

روزهای شلوغ و پر شکایت قلعه نویی

امیر قلعه نویی این روزها در تیمی مشغول نیست اما همچنان حواشی پیرامون او زیاد است.

خبرآنلاین: امیر قلعه نویی تمام وقتش این روزها در دادگاه ها و دادسراها یا در مجالس عزاداری می گذرد و همچنان دوران بی تیمی اش را سپری می کند. اوکه پر افتخار ترین مربی ایران است این روزها جایی در لیگ برتر پانزدهم ندارد.او بعد از دو فصل ناکامی در استقلال ، این فصل بی تیم ماند. ۲ هفته ای با ملوان بدون قرارداد کار کرد اما چون پول نبود بخ تهران برگشت و این روزها یا رستوران داری می کند ، یا درگیر دادگاه و مراسم عزاداری است. این بار روزنامه ۹۰ نوشته او مانع از اکران فیلم ناصر حجازی شده است و در همان روز او دادگاهی با جواد نکونام داشته است.

قلعه نویی بعد از استعفای خاکپور از تیم ملی امید،جدی ترین گزینه نیمکت تیم ملی امید بود. او بی شک بزرگترین اسم بیرون از گود بود اما شاید در فوتبالی که یک تیم جمع کن مثل هومن افاضلی به لطف علاقه ذاتی کفاشیان بتواند در بازی های حساس انتخابی المپیک روی نیمکت تیم بنشیند ، حالا قلعه نویی برای همه اتفاقاتی که از دو سال قبل در فوتبالش برای خود ساخته ، شانس بالایی برای این تیم هم ندارد. علی کفاشیان در مصاحبه ای که روز گذشته داشت آب پاکی را روی دستان قلعه نویی و خاکپور ریخت.کفاشیان در مصاحبه اش گفت برای نیمکت تیم ملی امید از مربی استفاده خواهد شد که مشلی با کارلوس کروش سرمربی تیم ملی بزرگسالان نداشته باشد.با این اوصاف قلعه نویی،خاکپور و مایلی کهن از گزینه های سرمربی گری تیم ملی امید کنار رفتند. اطرافیان قلعه نویی می گویند او منتظر پیشنهاد تراکتورسازی است اما این روزها تونی اولیویرا هم در تراکتورسازی خوب نتیجه می گیرد و همچنان بهترین مربی ایران بی تیم مانده است.

قلعه نویی روز گذشته به خاطر شکایت از جواد نکونام به دادگاه رفته بود.او همچنین از فیلم «من ناصر حجازی هستم» شکایت کرده است و به نظر می رسد به خاطر شکایت او این فیلم اکران نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج