۲۵۶۵۶۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

روز حادثه خیز مدیری و حسام نواب صفوی

دیروز روز حادثه خیزی برای دو هنرمند سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان بود.

بانی فیلم: دیروز روز حادثه خیزی برای دو هنرمند سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان بود.

دیروز در دو خبر جداگانه، از دو هنرمند شنیدیم که خوشبختانه در نهایت متوجه شدیم حال هر دویشان رو به بهبود است. ابتدا خبر رسید که مهران مدیری بر اثر یک مشکل جسمی ناشی از فشار کار، ساعاتی را در بیمارستان گذرانده است. باشگاه خبرنگاران که این خبر را منتشر کرد نوشت: «فشار کار زیاد مهران مدیری را به بیمارستان کشاند. خبری که در سایت‌ها و روزنامه‌های خبری منتشر شد، اما این خبر چقدر صحت دارد؟

گفته شده بود که این کارگردان به دلیل فشارهای کاری و ساخت فصل دوم «در حاشیه» کارش به بیمارستان کشیده و چند روزی با تجویز دکتر مجبور به استراحت شده است، اما با پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران از یک منبع آگاه و نزدیک به کارگردان، این خبر تکذیب شد و او همچنان در حال ادامه تولید سریال خود است». بانی فیلم در پیگیری این خبر با یکی از اعضای گروه سری جدید سریال «در حاشیه» تماس گرفت که وی بدون تأئید یا رد این خبر گفت: «به هر حال فشار کاری زیاد است و بروز چنین اتفاقاتی ناگزیر. آقای مدیری پیش از این هم به دلیل فشار کار زمان کوتاهی را در بیمارستان سپری کرده بود و قضیه آنطور که برخی رسانه‌ها عنوان کردند، حاد نبود».
مدیری یکبار هم در جریان ساخت سری دوم سریال «قلب یخی» بر اثر یک اتفاق از ناحیه انگشت دچار سانحه شده بود که تحت عمل جراحی قرار گرفت. اتفاقی غیر مترقبه که موجب شد او در سریال ویدئویی خود، «ویلای من» به ناچار با دستکش مشکی بازی کند.

اما در خبری دیگر، شنیده شد که حسام نواب صفوی از حادثه تصادف رانندگی جان سالم به در برده است. مهر در این باره نوشت: «حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون از سانحه رانندگی در منطقه سوادکوه جان سالم بدر برد.

سخنگوی مرکز اورژانس فوریت‌های پزشکی مازندران افزود: پیش از ظهر امروز با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ استان مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو درمسیر سوادکوه منطقه عبور خطیر کوه تماس گرفته شد. زکریا اشکپور اظهار داشت: همکاران اورژانس دوآب سریعاً به منطقه اعزام شدند و خوشبختانه در این حادثه آسیب جدی به حسام نواب صفوی وارد نشد. همکاران بعد از انجام اقدامات درمانی وی را به بیمارستان شهدای زیرآب منتقل کردند. وی هم‌اینک از بیمارستان ترخیص شده است.

بلافاصله نیز سایت مشرق تصاویری بی‌کیفیت از این حادثه را منشتر کرد و در خبر خود از قول یکی از مسوولان اورژانس نوشت که حسام نواب صفوی گویا به دلیل آنکه قصد داشته به تماس تلفن همراه خود پاسخ دهد، گرفتار این اتفاق شده است.

آنطور که از تصاویر بر می‌آید، جراحت وی جزئی بوده است؛ هر چند تماس خبرنگار بانی فیلم با این بازیگر برای اطلاع از کم و کیف حادثه، بی‌نتیجه بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج