۲۵۶۵۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برانکو: من در دفاع از پرسپولیس حرف زدم

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس می‌گوید انتقاداتش از کمیته انضباطی به خاطر دفاع از حق پرسپولیس بوده است.

خبرگزاری ایسنا: برانکو ایوانکوویچ درباره بازی پر‌سپولیس مقابل سیاه جامگان مشهد، اظها‌ر کرد: فردا (سه‌شنبه) بازی خیلی سختی را پیش‌رو داریم. با توجه به این که چند بازیکن ما محروم و مصدوم هستند و نمی‌توانیم آنها را در اختیار داشته باشیم برای بازی فردا نمی‌توانیم با آمادگی کامل به مصاف سیاه‌جامگان برویم. آنها یکی از تیم‌های خوب لیگ هستند که با تغییراتی که در کادرفنی‌شان داشته‌اند در حال‌ حاضر از وضعیت خوبی برخوردار هستند. با این حال امیدوارم که فردا یک پیروزی شیرین برای هو‌اد‌ا‌ران پر‌سپولیس کسب کنیم.

وی با بیان این که تیمش در بحران قرار ندارد، ا‌دا‌مه‌ داد: ما فو‌تبا‌ل زیبایی را ارائه می‌دهیم. فقط به خاطر مشکلاتی که وجود دارد گاهی اوقات نمی‌توانیم نتیجه‌ لازم را کسب کنیم. واقعیت این است که هیچ تیمی برتر از ما نیست، اما متاسفانه مشکلات زیاد بلای جان تیم ما شده است. هر روز یک مساله و یک مشکل برای تیم پیش می‌آید و نمی‌دانم که چه کار باید کرد.

برانکو ا‌ضافه‌ کرد‌: من از همه هو‌اد‌ا‌رانمان که واقعا فو‌تبا‌ل را می‌فهمند تشکر می‌کنم. آنها تشخیص می‌دهند که ما چقدر تلاش می‌کنیم و چقدر کار می‌کنیم تا تیم پر‌سپولیس به موفقیت برسد. البته از تمامی پیشکسوتان که از پر‌سپولیس حمایت کرده‌اند تشکر می کنم. همه آنها وضعیت ما را به کرات تجربه کرده‌اند و می‌دانند که خیلی سخت است با این مشکلات بخواهیم کار کنیم. من با تمام وجودم برای موفقیت تیم و پر‌سپولیس کار می‌کنم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس درباره انتقاداتی که روز گذشته ( یکشنبه) از کمیته‌ انضباطی انجام داد و این که شاید خودش را محروم کنند، بیا‌ن‌ کرد: برای چه باید من را محروم کنند؟ من که حرف خاصی نزدم. من فقط از مسئولان کمیته‌ انضباطی سوال کردم که چرا باید سوشا مکانی محروم شود. البته آنقدر اتفاقات عجیب رخ داده است که می‌توانند من را جریمه کنند، ولی من سر حرفم هستم و می‌گویم که بی دلیل سوشا مکانی را محروم کرده‌اند. شاید به خاطر این صحبت‌ها من را هم محروم کنند، اما باید از حق تیمم دفاع می‌کردم.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا ایمان صادقی آمادگی کامل برای حضور در دروازه پر‌سپولیس را دارد یا خیر، گفت: بله! ایمان در حال‌ حاضر وضعیت خوبی دارد و از آمادگی کاملی بهره می‌برد. شرایطش نسبت به دو ماه قبل فوق‌العاده‌ بهتر شده است، زیرا دو ماه است که استراحت کرده و با انگیزه زیادی در تمرینات کار کرده است و طبیعتا می‌تواند فردا (سه‌شنبه) سنگربان مطمئن ما باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج