جاباما
۲۵۶۶۷۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ممنوع الکاری برخی خوانندگان دائمی نیست

سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر ممنوعیت فعالیت چندین چهره موسیقایی کشورمان توضیحاتی را ارائه داد.

خبرگزاری مهر: سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر ممنوعیت فعالیت چندین چهره موسیقایی کشورمان توضیحاتی را ارائه داد.

فرزاد طالبی درباره انتشار اخباری مبنی بر ممنوعیت فعالیت چندین چهره موسیقایی کشورمان به اتهام همکاری با سایت غیرمجاز «رادیو جوان»، پخش کلیپ در شبکه های ماهواره ای و برخی از تخلفات در کنسرت های خارج از کشور بیان کرد: متاسفانه اخیرا تعدادی از خوانندگان موسیقی کشورمان خواسته یا ناخواسته همکاری هایی با سایت «رادیو جوان» داشته اند. همانطور که می دانیم ماهیت این سایت متعلق به دولت آمریکاست در نتیجه حضور خوانندگان ایرانی دارای مجوز در این سایت امری غیرقانونی است.

وی افزود: به طور حتم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مخالف حضور بین‌المللی هنرمندان موسیقی کشورمان در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی و با حفظ شئونات نیست، اما همکاری با سایت «رادیو جوان» قطعا همکاری با رسانه معاند به حساب می آید. به هر ترتیب همکاری خواسته یا ناخواسته برخی از خوانندگان با این شبکه از طریق مراجع قانونی و ذیصلاح اطلاع داده شده ولی اگر هم ممنوع الکاری در این فضا به وجود آمده باشد قطعا دائمی نیست و راه حل قانونی نیز در این زمینه وجود دارد.

سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیح داد: دفتر موسیقی وزارت ارشاد به هیچ عنوان نام خواننده مشخصی را به طور رسمی اعلام نکرده و نمی کند، زیرا این اقدام کار شایسته ای نیست بنابراین در مورد انتشار برخی از اسامی که از آنها به عنوان ممنوع الکار نام برده شده است اظهار نظر نمی کنم و تاکید می کنم فهرستی که توسط برخی رسانه های غیررسمی اعلام می‌شود، وجود خارجی ندارد.

طالبی تصریح کرد: ممنوع الکار شدن خوانندگانی که دچار تخلف شده اند قطعا به منزله ممنوع الکار بودن دائمی نیست زیرا ما و نهادهای مسئول به این عزیزان گفتیم که می توانند با طی یک مسیر قانونی و راه حل های موجود نسبت به حل مشکل خود اقدام کنند. کما اینکه ما بارها به این خوانندگان اعلام کردیم که اگر آثارشان به صورت غیر قانونی و بدون مجوز در این سایت ها منتشر شده می توانند از طریق مراجع قانونی نسبت به طرح شکایت و پیگیری های قضایی از این اتفاق اعلام برائت کنند.

وی در بخش پایانی صحبت های خود گفت: هیچ زمان بندی خاصی برای ممنوع الکار بودن به این خوانندگان اعلام نشده برخی ها از شش ماه و یک سال نام می برند اما من امیدوارم با تلاشی که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می گیرد مشکلات موجود هرچه زودتر مرتفع شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج