۲۵۶۹۶۹
۱ نظر
۵۰۳۹
۱ نظر
۵۰۳۹
پ

تغییر چهره به شیوه ستاره ها

ستارگان به شیوه های مختلف، چه فیزیکی و چه روحی، تغییر می کنند. برخی از آنها فراموش می کنند که از کجا آمده اند و چه گذشته ای داشتند، در حالی که برخی دیگر گذشته خود را از یاد نمی برند و برای رشد و پیشرفت خود دست به هر کاری می زنند.

برترین ها: ستارگان به شیوه های مختلف، چه فیزیکی و چه روحی، تغییر می کنند. برخی از آنها فراموش می کنند که از کجا آمده اند و چه گذشته ای داشتند، در حالی که برخی دیگر گذشته خود را از یاد نمی برند و برای رشد و پیشرفت خود دست به هر کاری می زنند. ستاره هایی که نامشان را در اینجا برایتان آورده ایم، ظاهر خود را برای رسیدن به شهرت تغییر دادند طوری که تغییرات چهره آنها تیتر بسیاری از روزنامه ها شد.

۱. مدونا

تغییر چهره به شیوه ستاره ها

مدونا بیشتر سالهای عمر خود را با موهایی بلوند گذرانده اما هرگز از یاد نمی برد که یک مو مشکی است. گویا او تمایل دارد مد دهه ۸۰ و سبک مرلین مونرو را دنبال کند. او طی سالها مدل های مختلفی را برای ظاهر خود به کار گرفت اما تغییری که او را به شهرت رساند، تغییر رنگ موهایش از مشکی به بلوند بود.

۲. لیدی گاگا

تغییر چهره به شیوه ستاره ها

لیدی گاگا خواننده، ترانه‌سرا و آهنگ‌ساز آمریکایی مشهوری است که موهای خود را به پیشنهاد یکی از دوستانش بلوند کرد اما هنوز هم دلش پیش موهای قهوه ای تیره خود گیر کرده است.

۳. کایلی جنر

تغییر چهره به شیوه ستاره ها

شاید عادلانه نباشد که بگوییم کایلی جنر پس از شهرت، ظاهر خود را تغییر داد اما زمانی که او را برای اولین بار دیدیم، لب هایی باریک و کوچک داشت اما با افزایش شهرت اش در سال ۲۰۱۵ سایز لب هایش نیز افزایش یافت. او ابتدا به کمک رژهای براق و خط لب سعی در حجیم کردن لب های خود داشت اما گویا آنها کارساز نبودند و او سرانجام به تزریق ژل پناه برد.

۴. کیتی پری

تغییر چهره به شیوه ستاره ها

کیتی پری که با نام کاترین الیزابت هادسن متولد شد، پس از شهرت نام خود را تغییر داد. اما تغییرات او به همین جا ختم نمی شود، او ذاتا یک دختر مو بلوند است که تمام رنگ های فانتزی از صورتی تا آبی و سبز را امتحان کرده، اما رنگ مویی که او را به شهرت رساند، مشکی بود.

۵. جنیفر آنیستون

تغییر چهره به شیوه ستاره ها

جنیفر آنیستون برای رسیدن به شهرت تلاش های بسیاری کرد و در نهایت به پیشنهاد یکی از دوستانش، چند کیلو وزن اضافه کرد و با تغییر مدل موهایش و سپس بازی در نقش «ریچل گرین»، شخصیتی تخیلی در مجموعه تلویزیونی «سیتکام دوستان»، به شهرت رسید.

۶. لیسا رینا

تغییر چهره به شیوه ستاره ها

زمانی که صحبت از تزریق ژل می شود، لب های لیسا رینا حرف اول را می زند. اگر به لب های او هنگام بازی در سریال تلویزیونی « Days of Our Lives» دقت کنید، سپس آن را با « Days of Our Lives» بسنجید می بینید که لب های او مدام حجیم و حجیم تر شدند تا جایی که دیگر نمی توانست تزریق ژل را انکار کند.

۷. لیل کیم

تغییر چهره به شیوه ستاره ها

لیل کیم رپر، خواننده، ترانه سرا، مدل و بازیگر آمریکایی است که تشخیص چهره او پس از رسیدن به شهرت در سال ۲۰۰۰ سخت شده است. او مدام جراحی پلاستیک صورت خود را انکار می کند اما تنها دو چشم کافی است تا ببینیم که او هیچ شباهتی به روزهای قبل از شهرتش ندارد.

۸. هایدی مونتاگ

تغییر چهره به شیوه ستاره ها

هایدی مونتاگ، بازیگر سابق تلویزیون واقع‌نما، خواننده، نویسنده، طراح مد و لباس، در یک روز ۱۰ عمل زیبایی انجام داد سپس عکس مصنوعی و مانند مجسمه خود را بر جلد مجله « PEOPLE» چاپ کرد. ظاهر جدید او شبیه به یک عروسک باربی شده است.

۹. فرح آبراهام

تغییر چهره به شیوه ستاره ها

ظاهر فرح آبراهام در مقابل چشم همه ما تغییر کرد. خود او نیز از بیان این مسئله هراسی ندارد. او بینی و سینه خود را عمل زیبایی و به لب هایش نیز ژل حجیم کننده تزریق کرده، طوری که ظاهر طبیعی خود را از بین برده است. او به دختر نوپایش، سوفیا، توصیه می کند که خودش را به هدف زیبایی به دست تیغ جراحی ندهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هومن

      کیتی پری عالیه........
      خیلی دوسش دارم........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج