۲۵۶۹۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ایتالیا۱- کرواسی۱

به اين ترتيب كرواسي با چهار امتياز موقتا در صدر جدول گروه C قرار گرفت و ايتاليا با دو امتياز رده دوم را به خود اختصاص داد. در ديگر ديدار اين گروه تا دقايقي ديگر اسپانيا و ايرلند مقابل يكديگر قرار خواهند گرفت.

ایسنا : ايتاليا در دومين ديدار خود در رقابت‌هاي يورو ۲۰۱۲ با نتيجه تساوي مقابل كرواسي متوقف شد.

دو تيم ايتاليا و كرواسي در دومين ديدار خود در گروه C رقابت‌هاي يورو ۲۰۱۲ به مصاف يكديگر رفتند كه اين مسابقه با تساوي يك بر يك به پايان رسيد تا ايتاليا به دومين تساوي خود برسد و كرواسي چهارامتيازي شود.

ايتاليايي‌ها بازي را هجومي آغاز كردند و تيم برتر ميدان بودند. در دقيقه ۷، كاسانو از سمت چپ توپ را براي ماركيزيو سانتر كرد اما مدافعان كرواسي زودتر به توپ رسيده و آن را راهي كرنر كردند.

در دقيقه ۱۱، شوت محكم ماركيزيو با فاصله كمي از بالاي دروازه به بيرون رفت. در دقيقه ۱۵، بازيكنان كرواسي از سمت چپ هجومي را روي دروازه ايتاليا آغاز كردند اما سانتر آن‌ها ارتفاع زيادي داشت و روي سر مهاجمان اين تيم قرار نگرفت.

يك دقيقه بعد ماريو بالوتلي مي‌توانست با يك شوت محكم دروازه كرواسي را باز كند اما دروازه‌بان اين تيم با يك واكنش خوب، شوت مهاجم ايتاليا را دفع كرد. در دقيقه ۲۹، كاسانو با دريبل زدن چند مدافع كرواسي، درون محوطه جريمه اين تيم نفوذ كرد اما پاس او قبل از رسيدن به ساير بازيكنان ايتاليا توسط كروات‌ها دور شد.

در دقيقه ۳۶، ماركيزيو درون محوطه جريمه كرواسي صاحب توپ شد و پس از جا گذاشتن مدافعان اين تيم در موقعيت تك به تك با دروازه‌بان قرار گرفت اما گلر كرواسي با درخشش خود دروازه تيمش را بسته نگه داشت.

در دقيقه ۳۹، بازيكنان ايتاليا پشت محوطه جريمه كرواسي صاحب يك ضربه ايستگاهي شدند. پيرلو پشت توپ قرار گرفت و با يك ضربه فني و زيبا قفل دروازه كرواسي را باز كرد تا ايتاليا نيمه نخست را با برتري يك بر صفر به پايان ببرد.

در نيمه دوم، كروات‌ها كه براي جبران نتيجه به ميدان آمده بودند، بيشتر از نيمه نخست رو به جلو كار كردند. در دقيقه ۴۹، شوت مودريچ از بالاي دروازه بوفون به بيرون رفت. در دقيقه ۵۵، پرتاب اشياي محترقه باعث شد روند بازي براي لحظاتي با وقفه مواجه شود.

تلاش كروات‌ها سرانجام در دقيقه ۷۲ نتيجه داد. بازيكنان اين تيم، توپ را به صورت بلند براي مانژوكيچ ارسال كردند. اين بازيكن نيز پس از كنترل توپ، ضربه محكمي به سمت دروازه ايتاليا فرستاد كه توپ او پس از برخورد با تير، درون بوفون قرار گرفت تا حساب كار يك بر يك مساوي شود.

پس از اين گل، تماشاگران كرواسي اشياي محترقه و دودزايي را درون زمين پرتاب كردند كه باعث شد نيمه زمين ايتاليا پر از دود شده و بازي يك بار ديگر براي دقايقي متوقف شود. در وقت‌هاي باقي‌مانده هر دو تيم براي رسيدن به گل تلاش كردند و با وجود اينكه بازي خوبي ارائه كردند اما در خلق موقعيت‌هاي جدي ناكام بودند تا در نهايت اين مسابقه با تساوي يك بر يك به پايان برسد.

به اين ترتيب كرواسي با چهار امتياز موقتا در صدر جدول گروه C قرار گرفت و ايتاليا با دو امتياز رده دوم را به خود اختصاص داد. در ديگر ديدار اين گروه تا دقايقي ديگر اسپانيا و ايرلند مقابل يكديگر قرار خواهند گرفت.

محل برگزاري مسابقه: ورزشگاه پوزنان لهستان

هوا: ابري، ۱۴ درجه سانتي‌گراد، رطوبت ۷۲ درصد

داور: هوارد وب (انگليس)

تركيب دو تيم:

ايتاليا: بوفون، ماجو، كيليني، بونوچي، ماركيزيو، جياكريني، ده‌روسي، پيرلو، موتا (مونتوليوو ۶۲)، كاسانو (جووينكو ۸۳)، بالوتلي (دي ناتاله ۶۹)

كرواسي: پلتيكوسا، استرينيچ، كورلوكا، شيلدنفيلد، راكيتيچ، ووكوجويچ، مودريچ، سرنا، پريشيچ (پرانييچ ۶۸)، مانژوكيچ (كرانچار ۹۰+۴)، يلاويچ (ادواردو ۸۳)

مالكيت توپ: ايتاليا ۵۲ درصد - كرواسي ۴۸ درصد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج