۲۵۷۱۳۳
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

قتل هولناک دختر ۲۸ ساله با ۲۰ ضربه چاقو

پسر شیشه ای پس از فرار از کمپ ترک اعتیاد به خانه شان در شهرک ولیعصر پایتخت رفت و خواهرش را با ۲۰ ضربه چاقو به قتل رساند.

خبرآنلاین: پسر شیشه ای پس از فرار از کمپ ترک اعتیاد به خانه شان در شهرک ولیعصر پایتخت رفت و خواهرش را با ۲۰ ضربه چاقو به قتل رساند.

حوالی ساعت ۲۲ و ۱۰ دقیقه شب گذشته بود که تلفن قاضی کشکیک قتل به صدا در آمد. آن سوی خط یکی از ماموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولی عصر بود که به قتل رسیدن دختر جوانی را در اورژانس بیمارستان شهدای یافت آباد گزارش می داد.

با اعلام این خبر به قاضی کشیک قتل،تیمی از عوامل تشخیص هویت و پزشکی قانونی به دستور بازپرس سجاد منافی آذر بازپرس شعبه سوم دادسرای ویژه امور جنایی تهران راهی بیمارستان شدند.

بررسی های اولیه عوامل حاضر در صحنه حکایت از این داشت که جسد متعلق به زنی ۲۸ ساله به نام کیانا است که با ضربات متعدد چاقو از پای در آمده و تعداد ضربات چاقویی که بر پیکر او وارد شده ۲۰ ضربه بوده است.

پس از انتقال جسد زن جوان به سردخانه بیمارستان تحقیقات برای رمزگشایی از این جنایت آغاز شد.

تحقیقات حکایت از این داشت که عامل قتل زن جوان ،برادر او بوده که به نظر می رسد به مصرف مواد روانگردان شیشه اعتیاد داشته و تا شب حادثه در کمپ ترک اعتیاد بستری بوده است اما بنا به گفته خانواده اش از کمپ متواری شده و به خانه آنها آمده است.

مادر مقتول در اولین اظهاراتش به ماموران گفت: من شش فرزند پسر دارم و یک دختر. دخترم یک سال پیش ازدواج کرد و زندگی خوبی با همسرش داشت.وی ادامه داد: پسر پنجمم، کاوه ۲۶ سال دارد. او مدتی بود که مواد مخدر مصرف می کرد و ما از دست او به ستوه آمده بودیم به همین خاطر برادرانش او را به یک کمپ ترک اعتیاد بردند و بستری کردند.

مادر مقتول درباره نحوه به قتل رسیدن دخترش گفت: دخترم برای شام به خانه ما آمده بود. سر شب بود و داشتیم دور هم شام می خوردیم که ناگهان در خانه باز شد. کاوه وارد خانه شد و خواهرش را صدا زد همین که دخترم به سمت در رفت کاوه به او حمله کرد و ما هم که فقط صدای فریادهای دخترم را می شنیدیم به سمت در رفتیم. پسرم فرار کرده بود و کیانا غرق خون روی پله ها افتاده بود. بعد از آن هم به اورژانس زنگ زدیم اما دخترم نرسیده به بیمارستان فوت کرد.

پس از اظهارات این زن،دستگیری مظنون اصلی این جنایت در دستور کار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت اما ماموران پس از مراجعه به محل جنایت در خیابان حیدری جنوبی متوجه شدند که کاوه متواری شده است.

در حال حاضر این پرونده در شعبه سوم بازپرسی ویژه قتل مفتوح است و به دستور قاضی منفی آذر حقیقات جهت دستگیری برادر مقتول و هم چنین کشف آلت قتل ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه هر کی رو که مواد مخدر رو توی کشور پخش میکنه

    • بدون نام

      چطور فرصت کرده بیست ضربه بزنه؟ یعنی واقعا شماها متوجه نشدید؟

      پاسخ ها

      • غــــــــــز ل

        ترسیدن و به زمین میخکوب شدن

    • بدون نام

      شش پسرويك دختر طفلي همين يه دختروداشتند

    • بدون نام

      وای چه دردناک همش 28 سالش بوده چطور کسی نفهمیده تو خونهشون اخ ناراحت کننده هست

    • بدون نام

      خدا خودش و خانواده های کسانی که بانی مواد مخدر هستن و درگیر کنه تا درد مردم و بفهمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج