۲۵۷۱۶۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رییس فدراسیون کاراته استعفا کرد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از استعفای علیرضا سمندر از ریاست فدراسیون کاراته خبر داد و گفت: سرپرست این فدراسیون به زودی معرفی خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از استعفای علیرضا سمندر از ریاست فدراسیون کاراته خبر داد و گفت: سرپرست این فدراسیون به زودی معرفی خواهد شد.

سید نصرالله سجادی عصر سه شنبه در حاشیه نشست وزیران ورزش ایران و تونس در جمع خبرنگاران افزود : سرپرست فدراسیون کاراته به زودی معرفی می شود تا امور اجرایی این فدراسیون را در دست گیرد .

سجادی همچنین از معرفی سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی در هفته آینده خبر داد.

معاون وزیر ورزش درخصوص برگزاری انتخابات برخی از فدراسیون ها اظهار داشت : انتخابات فدراسیون های پزشکی، تنیس روی میز و تیراندازی با کمان در روزهای ششم، شانزدهم و هجدهم آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.

سجادی ادامه داد: فرایند اجرایی مجامع انتخاباتی فدراسیون های اتومبیلرانی و شطرنج نیز با نام نویسی از نامزدهای ریاست این فدراسیون ها به زودی آغاز می شود.

وی درخصوص مشکلات اساسنامه فدراسیون تیراندازی با کمان افزود: این مشکلات در حال بررسی است اما انتخابات این فدراسیون نیز در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان وضعیت کسب سهمیه بازیهای المپیک ریودو‍ژانیرو برزیل را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم ورزشکاران ایرانی بتوانند باقی سهمیه های این بازیها را کسب کرده و با آمادگی لازم سال آینده در المپیک حضور یابند.

سجادی درخصوص احیای مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک اظهار داشت: مذاکراتی در این مورد انجام شده اما هنوز هیچ چیز نهایی نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج