۲۵۷۲۱۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

زاهدی: طلاق توافقی مُد شده است

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: طلاق و به‌ویژه طلاق توافقی تهدیدی جدی برای خانوادهاست که طی سال‌های اخیر به مُد و رویکرد تبدیل شده است و این برای کشور تاسف‌بار است.

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: طلاق و به‌ویژه طلاق توافقی تهدیدی جدی برای خانوادهاست که طی سال‌های اخیر به مُد و رویکرد تبدیل شده است و این برای کشور تاسف‌بار است.

محمدمهدی زاهدی عصر سه شنبه در نشست مشاور وزیر کشور با مدیران ارشد استان کرمان اظهار داشت: انقلاب اسلامی توجه زیادی به نقش زنان در جامعه دارد.

وی بیان داشت: ۵۳ درصد دانشجویان، ۷۱ درصد جمعیت معلمان و بیش از ۸۰ درصد پرستاران از بانوان هستند و بانوان بسیاری داریم که پزشک و استاد دانشگاه هستند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زنان ایرانی در محافل سیاسی ازجمله مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستاها حضور دارند.

زاهدی تصریح کرد: حضور زنان در فعالیت‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران و در قالب آزادی‌ها و حقوق مدنی با رعایت مسائل شرعی در میان کشورهای اسلامی چشمگیر است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تعالیمی که از اسلام آموخته‌ایم باید به زن نقش محوری داد و باور داریم زن باید محور خانه باشد و مرد از دامن زن رویش پیدا می‌کند و از دامن زن، منابع انسانی و نسل آینده را تربیت می‌کنیم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: طلاق و به‌ویژه طلاق توافقی تهدیدی جدی برای خانواده است که طی سال‌های اخیر به مُد و رویکرد تبدیل شده است و این برای کشور تاسف‌بار است و در این زمینه باید کار اساسی در سطح کشور انجام شود.

زاهدی با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی صورت گیرد تا خشونت‌ها علیه زنان کنترل شود، افزود: خیل عظیم بیکاران دانشگاهی دختر را در کشور داریم و باید برای اشتغال آنها اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی خواستار توجه مسئولان به امر ازدواج دختران شد و ادامه داد: سن ازدواج در بین دختران بالا رفته است و این به مصلحت کشور نیست.

زاهدی در پایان عنوان کرد: شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای زیادی وجود دارد و از آن جمله شبکه من و تو تلاش دارد تا کانون خانواده را متلاشی کند، بنابراین انجام برنامه‌ریزی برای جلوگیری از عوارض و عواقب شبکه‌های ماهواره‌ای امری ضروری است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقاى زاهدى محترم فكر كنم شما تازه از خواب بيدار شدين كه ميگين طلاق توافقى به تازگى مد شده نه اقا خيلى وقته مردم توى اين اتيش دارن ميسوزن شما كجا تشريف داشتى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • ناشناس

        ایشان جزولواپسان هستند ودنبال برجام که تصویب نشود تامبادا لطمه ای بخورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج