۲۵۷۲۹۶
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

اولین روز نخست وزیر منتخب کانادا +عکس

جاستین ترودو در نخستین مصاحبه خبری خود نیز تصریح کرد: اوباما وعده من مبنی بر پایان دادن به مشارکت نظامی در بمباران داعش را درک می کند."

عصر ایران: جاستین ترودو نخست وزیر منتخب کانادا دیروز ساعاتی پس از اعلام پیروزی حزب متبوعش در انتخابات سراسری کانادا و در نخستین روز پس از اعلام پیروزی حزب لیبرال ، در یک مصاحبه خبری مواضع و دیدگاه های خود در دولت آتی کانادا را تشریح کرد.

ترودو در این مصاحبه با تاکید بر وعده انتخاباتی خود مبنی بر پایان دادن به مشارکت نظامی در ائتلاف ضد داعش گفت که می داند باراک اوباما رییس جمهور آمریکا این سیاست دولت جدید کانادا را درک می کند.

دولت محافظه کار کانادا در قالب ائتلاف مبارزه با داعش ۶ جنگنده به منظور کمک به بمباران نیروهای داعش در عراق اعزام کرده است. ترودو در وعده های انتخاباتی خود اعلام کرده است به مشارکت جنگنده های این کشور در بمباران مواضع داعش در عراق و سوریه پایان خواهد داد.

با وجودی که پیش بینی می شود روابط دولت لیبرال جدید کانادا با دولت دموکرات آمریکا بهتر از گذشته شود اما ترودو در چند موضوع از جمله در زمینه مشارکت نظامی در ائتلاف مبارزه با داعش و حمایت از خط لوله "کیستون" - که کانادا را به آمریکا وصل می کند- که با مخالفت دولت اوباما مواجه است، با دولت آمریکااختلاف نظر دارد.

از سوی دیگر و به گزارش واشنگتن پست ترودو دیروز به صورت تلفنی با اوباما گفت و گو کرده است. ترودو در این گفت و گو با اشاره به مواضع و دیدگاه های مشترک با اوباما در بسیاری از موارد، به رییس جمهور آمریکا اطلاع داده است که در اجرای وعده انتخاباتی خود مبنی بر پایان دادن به مشارکت نظامی کانادا در ائتلاف ضد داعش مصمم است.

او در نخستین مصاحبه خبری خود نیز تصریح کرد: " اوباما وعده من مبنی بر پایان دادن به مشارکت نظامی در بمباران داعش را درک می کند."

با وجود مخالفت ترودو با مشارکت جنگنده های کانادایی در بمباران داعش در عراق، ترودو در جریان مبارزات انتخاباتی خود وعده داده است برای آموزش نظامیان و نیروهای امنیتی عراق برای مبارزه با داعش و تروریسم حاضر به اعزام نیروهای مستشاری و آموزش دهنده کانادایی به عراق است.

ترودو دیروز در نخستین حضور عمومی خود پس از پیروزی در انتخابات پارلمانی اخیر کانادا برای سوار شدن به قطار به ایستگاه مترو شهر مونترال رفت. او در ایستگاه با استقبال حامیان و رای دهندگان و شهروندان قرار گرفت و دقایقی را به گفت و گو با شهروندان و گرفتن عکس های سلفی متنوع با آنها گذراند.

ترودو در ایستگاه مترو مونترال

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فونت قبل شکل سایزش خوب بود این جدیده خیلی بزرگ شده تو کروم همه رفته تو هم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباه منفی دادم خیلی خوبه

    • بدون نام

      ايول عجب نخست وزيري ... بالاترين مقام كانادا ... بعد اونوقت وزيراي مارو ببينيد از بس محافظ دور خودشون پيچيدن كه اصن نميشه ديدشون تاز وزير رييس جمهور و كه نگوووو .....

    • میر

      معاون شهرداری محافظ داره در اینجا همچین میاد انگار کل دنیا دسته اینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج