جاباما
۲۵۷۳۹۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کلونی: زندگی رئیس‌ جمهوری جهنم است

داغ شدن بحث انتخابات ریاست‌جمهوری در هالیوود، جورج کلونی ستاره صنعت سرگرمی را که بحث حضور او در چنین رقابت‌هایی قبلاً خیلی جدی بود، واداشت که اعلام کند از فضای سیاست خوشش نمی‌آید.

خبرگزاری آنا: داغ شدن بحث انتخابات ریاست‌جمهوری در هالیوود، جورج کلونی ستاره صنعت سرگرمی را که بحث حضور او در چنین رقابت‌هایی قبلاً خیلی جدی بود، واداشت که اعلام کند از فضای سیاست خوشش نمی‌آید.

در روزهایی که چهره‌های سرشناس و البته نه چندان جدی صنعت سینما و موسیقی مانند لیندسی لوهان و کانی وست از اعلام آمادگی برای نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا سخن به میان می‌آورند و ستاره‌هایی مانند کیتی پری و بروس ویلیس، له یا علیه نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا موضع‌گیری می‌کنند، جورج کلونی همیشه سیاسی، از بی‌میلی برای ورود به این عرصه سخن به میان آورده است.

کلونی: زندگی رئیس‌ جمهوری جهنم است

انترتینمنت ویکلی به نقل از مجله پیپل گزارش داد جورج کلونی در نشستی برای فیلم تازه‌اش «نشان اختصاصی ما بحران است» (Our Brand Is Crisis) با بازی ساندرا بولاک و بیلی باب تورنتن (کلونی تهیه‌کننده فیلم است و نقش اصلی فیلم در اصل برای او نوشته شده است) شرکت کرد و در پاسخ به پرسشی در مورد ورود به سیاست (احتمالاً کاندیداتوری ریاست‌جمهوری از سوی حزب دموکرات) گفت: تقریباً بیست سال خواسته‌ام چنین کاری را انجام بدهم، ولی در حال حاضر جواب من فقط نه است.وی افزود: چه کسی دلش می خواهد آن طوری زندگی کند؟

من با خیلی از این آدم‌ها (سیاستمداران و رؤسای جمهوری) دوستم و فکر می‌کنم یک چنین زندگی‌ای جهنم است. جورج کلونی در عین‌حال گفت: من البته افرادی را که در خدمت عموم مردم هستند، تحسین می‌کنم چون روند انتخاب شدن وحشتناک است و وقتی در دفتر کار ریاست‌جمهوری هم هستید، وحشتناک است. وی جامعه آمریکا را در حال حاضر در دو‌قطبی‌شده‌ترین حالت از زمان جنگ داخلی آمریکا (در اواسط قرن نوزدهم) ارزیابی کرد.

در فیلم «نشان اختصاصی ما بحران است» ساندرا بولاک (که در فیلم برنده جایزه اسکار «جاذبه» کنار جورج کلونی بازی می‌کرد) در نقش شخصیتی که قرار بود کلونی نقش او را ایفا کند، یک استراتژیست سیاسی است که به کمک یک رییس‌جمهور منفور آمریکای جنوبی می‌رود تا بار دیگر او انتخاب شود. اکران سراسری این فیلم قرار است در تاریخ ۳۰ اکتبر (جمعه ۸ آبان) آغاز شود.
دیدگاه‌ها(٠)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج