۲۵۷۵۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مظلومی: مجبورم ترکیب را تغییر بدهم

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش برابر همنام خوزستانی گفت: برنامه‌ریزی ما روی سانترهای حیدری بود تا در این بازی به پیروزی برسیم اما مصدومیت او دقایقی قبل از بازی برنامه‌هایمان را بهم ریخت.

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش برابر همنام خوزستانی گفت: برنامه‌ریزی ما روی سانترهای حیدری بود تا در این بازی به پیروزی برسیم اما مصدومیت او دقایقی قبل از بازی برنامه‌هایمان را بهم ریخت.

پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک عصر چهارشنبه تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: بازی نسبتا سنگینی را پشت سرگذاشتیم. نیمه اول خوب نبودیم و چیزی که انتظارش را داشتیم محقق نشد.

وی افزود: با وجود اینکه گل اول را دریافت کردیم اما زود به بازی برگشتیم و توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. در نیمه دوم هم عملکرد بهتری داشتیم و به حریف موقعیت ندادیم. با این حال ما محدودیت‌هایی داریم و مجبورم ترکیب تیم را تغییر بدهم که این اتفاق خوبی نیست.

مظلومی در مورد دلیل نتیجه نگرفتن تیمش در این دیدار گفت: فشردگی و تعطیلات پرتعداد لیگ به تیم ما لطمه زده است. با وجود اینکه صدرنشین هستیم اما تماشاگران اندکی به ورزشگاه می آیند که شاید یکی از دلایلش این باشد که بازیهای زیاد تعطیل می شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد ضعیفی تیمش در دیدار برابر استقلال خوزستان گفت: متاسفانه قبل از شروع بازی ما خسرو حیدری را از دست دادیم. برنامه ما روی سانترهای خسرو بود و وقتی مصدوم شد برنامه های ما بهم ریخت.

مظلومی با ابراز رضایت از عملکرد خط دفاعی تیمش در این دیدار در مورد بازی دادن به کرار جاسم با وجود غیبت در تمرینات استقلال گفت: کرار در چند جلسه ای که در تمرینات حضور داشت عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت. به همین خاطر ما به او بازی دادیم اما نتوانست انتظارات ما را برآورده کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج