۲۵۷۷۱
۶۰ نظر
۵۰۴۳
۶۰ نظر
۵۰۴۳
پ

راه های تشخیص همسران خیانتکار

تحقیقات نشان می دهند که بعضی از مردان بیشتر از دیگران به خیانت تمایل دارند، و معمولاً فرد خیانتکار قبل از اینکه دیر بشود دست خود را رو می کند. در این جا چیزهایی را به شما معرفی می کنیم که ممکن است نشانه خیانت یک مرد باشند.

راه های تشخیص همسران خیانتکار

برترین ها: همه چیز خوب و کامل به نظر می رسد، شوهرتان از نگاه همه یک مرد کامل است، اما خودتان احساس می کنید که یک جای کار می لنگد. احساس می کنید اشکالی وجود دارد، و ناگهان خود را در حال بررسی موبایل و جیب های او می یابید. تلخی واقعیت شما را غافلگیر می کند: او به شما خیانت می کند. بسیاری از ما این تجربه دردناک را داشته ایم. در این مواقع از خود می پرسیم: آیا اشتباهی از من سر زده است؟ آیا به اندازه کافی خوب نبوده ام؟ آیا نشانه هایی وجود داشت که آنها را نادیده رفتم؟ به گزارش برترین ها تحقیقات نشان می دهند که بعضی از مردان بیشتر از دیگران به خیانت تمایل دارند، و معمولاً فرد خیانتکار قبل از اینکه دیر بشود دست خود را رو می کند. در این جا چیزهایی را به شما معرفی می کنیم که ممکن است نشانه خیانت یک مرد باشند. البته یادتان باشد استثنائاتی هم وجود دارند و دیدن این نشانه ها هیچ چیزی را به طور 100 درصد نشان نمی دهد .

راه های تشخیص همسران خیانتکار

۱. بهترین دوست او خیانت می کند

می خواهید بدانید او خیانتکار هست یا نه؟ به دوستانش نگاه کنید. ۷۷ درصد مردان خیانتکار دوستی صمیمی دارند که او هم به همسر خود خیانت می کند. همچنین تحقیقات حاکی از آن است که مردانی که پدران خیانتکار دارند بیشتر از سایرین به بی وفایی روی می آورند. این مردان در دنیایی زندگی کرده اند که خیانت در آن عادی است.

روش پیشگیری: قبل از اینکه با کسی وارد رابطه عاطفی شوید، سعی کنید از دیدگاه های او راجع به وفاداری مطلع شوید. آیا وفاداری و احترام به احساس طرف مقابل برای او مهم هست؟ اگر طرف مقابل شما وفاداری را یکی از شرایط اصلی یک رابطه نمی داند شاید بهتر باشد راجع به او تجدیدنظر کنید.


2. دروغ گفتن برایش آسان است

خیانتکارها دروغ می گویند، و این رفتار معمولاً به صورت یک عادت در می آید. اگر مردی در مقابل چشم شما به رئیسش، به همکارانش، به مادرش و ... دروغ می گوید، احتمالا دروغ گفتن به شما هم برای او سخت نخواهد بود. اگر احساس می کنید که او راجع به چیزهای ساده ای که افراد عادی در موردشان دروغ نمی گویند دروغ می گوید، مثلا برای دیر آمدن، زنگ نزدن و غیره بهانه می آورد، ممکن است در آینده با مشکل روبرو شوید.

راه های تشخیص همسران خیانتکار

روش پیشگیری: نباید به مردی که به راحتی دروغ می گوید زود اعتماد کرد. بسته به بزرگ یا کوچک بودن دروغ، لازم است بی درنگ او را فراموش کنید یا به او بفهمانید که باید با شما روراست باشد. اگر همچنان به دروغگویی ادامه می دهد، آن وقت واقعا باید فکری به حال خودتان بکنید!


3. نگران مشکلات اقتصادی است

محققان دانشگاه کانزاس به یافته های جدیدی دست یافته اند مبنی بر اینکه مردان با روی آوردن به روابط کوتاه مدت به خطر، و از جمله به خطرات اقتصادی، واکنش نشان می دهند. این واکنش کاملاً ناخودآگاه است و درواقع راهی است برای نجان نسل انسان. این خطر در گذشته های دور می توانست حمله یک گله شیر باشد، و در حال حاضر به صورت مشکلات اقتصادی بر سر راه انسان قرار می گیرد.

روش پیشگیری: اگر همسرتان کارش را از دست داده یا با مشکلات مالی روبرو است، عشق و حمایت خود را از او دریغ نکنید و به او ثابت کنید که کنارش هستید.


۴. درآمدش از شما کمتر است

مردانی که از نظر مالی به همسران خود وابسته هستند دو برابر بیشتر از مردانی که درآمدی برابر با درآمد همسرشان دارند مرتکب خیانت می شوند. محققان می گویند مردانی که احساس می کنند از نظر اقتصادی ضعیف و ناکارآمد هستند سعی می کنند از طریق داشتن روابط متعدد مردانگی و قدرت خود را ثابت یا بیشتر کنند.

روش پیشگیری: اگر شوهرتان شغلی ندارد یا درآمدش از شما کمتر است، سعی کنید به او بفهمانید که نقش او در رابطه تان همچنان مهم است و کمک های غیرمالی او از چشم شما ارزشمند و محترم هستند. مردان میل شدیدی به تحسین شدن و قدردانی دارند، و از اینکه ضعیف و بی کفایت به نظر برسند متنفرند.


5. با شما نزدیک و صمیمی نیست

راه های تشخیص همسران خیانتکار

گاهی آنقدر سرمان شلوغ است، و آنقدر غرق کارها و وظایف روزمره می شویم که بیشتر به نظر می رسد که همکار هستیم تا زن و شوهر. نارضایتی احساسی، و نه جنسی، اولین دلیلی است که مردان خیانت خود را به آن نسبت می دهند. تنها چیزی که مردان به آن نیاز دارند احساس دوست داشته شدن و ارزشمندی است. اگر شما این نیاز او را تامین نکنید، برای تامین آن به دیگران پناه خواهد برد.

روش پیشگیری: سعی کنید زمان بیشتری را به همسرتان اختصاص دهید. محققان می گویند زوج هایی که روزانه دست کم ۳۰ دقیقه را در کنار هم سپری می کنند، کمتر در معرض خطر جدایی و اختلاف قرار دارند.


6. ترجیح می دهد به تنهایی مشکلش را حل کند

صحبت کردن در مورد مشکلات و ناراحتی ها برای بسیاری از مردان دشوار است. وقتی مردی در محل کار خود با شکست روبرو می شود، یا در معامله ای ضرر می کند و ... حس مردانگی او به او اجازه نمی دهد که گوشه ای بنشیند و گریه یا دعا کند. بلکه سعی می کند با برقراری روابط مختلف ( و شاید بتوان گفت با فتح قلب زنان دیگر) قدرت خود را ثابت کند.

روش پیشگیری: اگر تغییری در حالات شوهرتان مشاهده می کنید، مثلا احساس می کنید که بیش از حد ساکت، منزوی و یا عصبی است، به آرامی و مهربانی سر صحبت را با او باز کنید. شاید او با چالشی مواجه است که نمی داند چگونه باید راجع به آن صحبت کند. مراقب باشید احساس نکند که می خواهید او را سوال پیچ، سرزنش یا نصیحت کنید.


۷. از خودراضی و خودشیفته است

آیا شوهرتان خودش را خیلی قبول دارد؟ ایا فکر می کند آنقدر فوق العاده است که همه دنیا باید به او احترام بگذارند؟ آیا به احساسات شما بی تفاوت است و دوست دارد همیشه خودش در مرکز توجه باشد؟ مردانی که به خودشیفتگی مبتلا هستند دوست دارند مورد توجه سایر زنان باشند و از سوی آنها مورد تشویق و تحسین قرار بگیرند. به همین دلیل ۹۹ درصد آنها مرتکب خیانت می شوند.

روش پیشگیری: اگر احساس می کنید همسرتان به خودشیفتگی مفرط مبتلا است، حتما با یک مشاور یا روانشناس مشورت کنید.

راه های تشخیص همسران خیانتکار


8. با وجود داشتن سن بالا هرگز درگیر یک رابطه جدی نبوده است

اگر به تازگی با آقایی آشنا شده اید که در دهه چهارم زندگی خود است ولی همسر و بچه ای ندارد، زیاد خوش بین نباشید چون این می تواند یک نشانه هشداردهنده باشد. اگر مردی تا سن 40 سالگی خود را به کسی متعهد نکرده و مسئولیتی را نپذیرفته است، هیچ تضمینی وجود ندارد که به شما پایبند شود، به خصوص که بعضی کارها در طول زمان به صورت عادتی درمی آیند که ترکشان آسان نیست.

روش پیشگیری: اگر احساس می کنید مردی از تعهد و مسئولیت گریزان است هیچ اشکالی ندارد که با او بیشتر آشنا شوید. اما چشم هایتان را باز کنید چون ممکن است هرگز به همسر ایده آلی که به دنبالش هستید تبدیل نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Sanaz

      بعضی هاش حقیقته ، بعضی هاش نه!

      پاسخ ها

      • Omid

        البته ساناز خانم تا حدودی درست میگن ولی باز هم خیلی از ماها هم این رفتارها رو در بعضی از مواقع که شرایط ایجاب کند از خودمان دقیقا همین رفتارها رو حتی بصورت نمایشی نشان میدیم ولی دلیل ب خیانتکار بودنمان نیست...

      • الناز

        متاسفانه همسر من 7 تا از این نشانه ها را داره و سال دوم ازدواجم بهم خیانت کرده من به خاطر اینکه خیلی دوستش داشتم چشماام را بستم اما ای کاش نبسته بودم چون الان بعد از 9 سال زندگی مشترک چشمام باز شده و میخوام ازش جدا بشم
        چیزی که هست اینکه اگر مردی به زنی خیانت بکنه و یا بالعکس اون زندگی باید هر چه زودتر پایان پیدا کنه چون اولا دیگه اعتماده بر نمی گرده و دوما زوجی که مورد خیانت قرار گرفته اعتماد به نفسش را از دست میده و اینکه دائم توی ذهنش مرور می کنه که باید ازش انتقام بگیرم و به احتمال زیاد این اتفاق برای اون هم میافته.زندگی ای که اعتماد درش نباشه دیگه زندگی نیست حتی اگر همه چیز خوب باشه

    • حسام

      با ساناز موافقم...

      پاسخ ها

      • Sanaz

        لطــف دارین آقا حسام .

    • نادر

      با این وضعیت اقتصادی کی متونه قبل از 30 یا 40 سالگی ازدواج کنه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        +

    • سودا

      شماره ی یک کاملا درسته اگر اون مورد رو دارا باشه لزوما خیانتکاره

    • khashayar

      من اینا رو میبینم که دارن ازدواج میکنن واقا" پیش خودم میگم عجب دل و جرئتی داره طرف با این وضعیت بد عروسی کرده اصلا" تعجب آوره نکنه اینا گنجی چیزی دارن ما نمیدونیم !!

      تازه در جواب آقا نادر هم باید بگم هر وقت پول نداشته باشی واسه واسه ازدواج زوده !! حالا چه 40 چه 30 چه 50 سال !!

    • خودم

      اون "مشکلات اقتصادی" خیلی خیلی رو من تأثیر گذاشت، شاید خیلی از شما زیاد به اون توجه نکنید ولی جالبه که بگم با اینکه دو سه خط فقط درموردش نوشته ولی شدیدا مهمه، سعی کنین رعایت کنین. تجربه کردم که میگم.

    • free

      سلام به همگی :
      اینکه یه قاعده ی خاص وجود داشته باشه که معلوم بشه طرف خیانت کاره اصلا وجود نداره . در مورد موارد بالا هم خوب معلومه هر کی به راحتی دروغ بگه به راحتی کارای نا شایست دیگه رو هم انجام میده . و در آخر اصلا از ازدواج کردن نترسید . واقعا دارم میگم خدا روزی طرف رو میرسونه . مطمئن باشید .

    • ramin

      bekhoon

    • لیندا

      در مورد مردای خودشیفته این ی واقعیته...

    • مهدي

      اصلن امكان اينكه يكي خيانت ميكنه وجود نداره مخصوصا اگه خاين مرد باشه ....مگر اينكه خود سوتي بده....

    • سروش

      خیانت در کل بده بقیش بهانس یعنی وقتی عاشق میشه درک نداره

    • ناشناس

      خیانت زمانی شروع میشه که زن بیشتر به بچه ها توجه کنه تا شوهرش ضمن اینکه تازن خیانتکاری نباشه مرد به این راه کشیده نمیشه ای کاش به خصوصیات زن خیانتکار هم توجه میشد

    • بابا

      همه اش از خیانت مردها گفتید که ؟!!
      مگه ایبن مردها خیانت رو در خلا انجام میدن .
      حتما یه جنس مخالف همراه اون در خیانت شریکه .
      پس تا اینجای کار خیانت کنندگان بلحاظ تعداد برابر هستند . اونوقت چطور میشه مردها بیشتر از زنها خیانت کنند ؟!!!

    • saeedeh

      lazem nis in chiza ro bedunam vaghti midunam shoharam behem khiyanat mikone

    • بدون نام

      باباجون ك ميگي خيانتهابرابر!!!امن ك زن ي ادم خيانت كارم حاضرنيستم بهش خيانت كنم شايدباشن كسايي ك شوهرداشته باشن اماخيانت كنن ك اونم ب ندرتن امابعضيها مجردن با مرداي متاهل دوستن خب حالاشماك زن داري"داري خيانت ميكني يااون دختره ك مجرده؟؟؟؟

    • ملیکا

      ببخشیدا اما هیچ زن یا دختری نمی ره به یه مرد متاهل یا مجرد تو خیابون شماره بده نمونه اش اگه مردی تو خیابون واسه دختری بوق نزنه یا چاغ سبز نشون نده هرگز زن خیابونی هم وجود نخواهد داشت بعدش هم مردی که خیانت می کنه همیشه از هودش تعریف می کنه که من خیلی خوش تیپم و از این حرفها چون فکر می کنه حالا که یه نفر اونو پسندیده یا به یکی عکسشو داده و اون هم گفته وای چقدر خوش تیپی کلاً اعتماد به نفس مردهایی که خیانت می کنن بالاتر از مردهایه که خیانت نمی کنن از طرف دیگر تا به گوشی این افراد نزدیک می شی استرس رو تو چشاشون می تونی بخونی هرچند مدرک جرمی از خودشون به جا نمی زارن اما استرس رو می تونی ببینی در کل هرچقدر هم به مردها محبت کنب بهتون خبانت می کنن همه این حرفها هم بهانه است اصلاً ذاتاً اینجورین

      پاسخ ها

      • م.م

        خيلي ببخشيد. اما به نظر من و خيلي از كساني كه شايد به اعتقاداتمون هنوز پايبنديم اينه كه اگر خانم ها رعايت شئونات اسلامي را بكنند. حجابشون را رعايت كنند. از صحبت كردن بي مورد با يك مرد اجنبي خصوصاً اگر با ناز و عشوه صحبت كنن(چه مجرد چه متأهل) بپرهيزن و در واقع ايمان واقعي داشته باشن هيچ وقت و هرگز مردي به خانمي جرأت چراغ سبز نشون دادن نداره عزيزم . اين رو مطمئن باشين

    • لادن

      يه جورايي داريم ميريم به ناکجا آباد هممون .خدا سر راه هيچکي قرار نده .چون زنو مرد نميشناسه .اگه قرارم داد مرد ميخواد که بگذره.کسي رو مقصر قرار نديد .جاش نيستين.که اگه باشين چه بسا شما صد درجه بدتر نباشين.آخرو عاقبت هممونو به خير کنه
      با اون تربيتامون با اين وضع جامعه وبا اين دوره گذر که توشيم.

    • بدون نام

      بهتر با این زنان خیانتکار ازدواج نکنیم تا در آروزی شوهردار شدن بمیرن

    • بدون نام

      خدایا کمکم کن ، نمی تونم

    • محمد

      من خودم يه مردم؛باور كنيد زنان خيانتكار الان از مردا کمتر نيستن؛فقط يه چيز هست كه دستشون كمتر رو ميشه كه از مشغله كاري مرد سوء استفاده ميكنن و مرداي بیچاره به اندازه زنان طريقه فضولي کردن رو بلد نيستن كه دنبال رو كردن دست زنشون باشن؛و يه فرقي هست كه خداي آفريننده این اجازه رو داده به مرد و اونم اينه كه زن خيانتکار همه عشق و محبتش برا يك نفره و نفر دوم فقط بازيچه هستش ولي مرد نه؛من كارم بوتيك زنانه ست ؛فقط خدا به دادمون برسه با اين جامعه

    • ندا

      به نظر من باید به دنبال کسی بود که عقلش از سنش بیشتر باشه سن فقط برای شناسنامست. ذات ادم بد باشه همیشه بده.خیانت تو ذات بعضی از ادمهاست .و گاهی بعضی از ادمها با وجود بهترین چیزها باز هم بیمارگوده خیانت می کنند .و با این کار اروم می شوند .خیلی مواظب باشید .بعضی بیماریهای روحی مخفی هستند . گاهی ازدواج نکردن بهتر است.

    • بدون نام

      بهانه خیلی ها عاشق شدنه. من خودم تجربه ای دارم که سه سال بایه پسر دوست وهمکار بودیم. بعد یکی از دوستای خودمو که یه خانم متاهل بود آوردمش توی شرکتمون. بعد از دوسه ماه دیدم کلا رفتارهای این دو نفر بیش از حد صمیمیه. ار تباطمو با پسر قطع کردم و وقتی به اون خانم گفتم آنچنان مثل ابر بهارریخت وگفت من چقدر بدبختم که خنده وشوخی های من که فقط برای تلطیف فضاست همیشه بد تعبیر می شه. من عاشق شوهرم وبچه ام هستم ویه موی گندیده شوهرمو با صد تا فلانی عوض نمی کنم. من شرمنده شدم وازش عذرخواهی کردم. اون گفت که این اجتماع مریض باید از من عذرخواهی کنه که همیشه در مورد من سوئ نظر داره و تقصیر علی(شوهرش) هم هست که منو اینجوری بار آورده ، اینقدر که به من اعتماد داره. این جریانا خورد به تعطیلات عید نوروز. بعد از عید فهمیدم که اون می خواد از شوهرش جدا بشه وبا دوست من ازدواج کنن. نتیجه حرفم اینه که هردوشون توجیه می کنن که چون عاشقن هیچ خیانتی در کار نیست

    • صبا

      دیروز فهمیدم که شوهرم بهم خیانت کرده اونم چند ماه برادر دختره فهمیده
      دیشب شوهرم بهم گفت چند وقته تلفنی با یه دختر رابطه دارم برادرش فهمیده تهدیدم کرده که میکشمت نمیدونم چیکار کنم ولش کنم برم یاببخشمش و باهاش زندگی کنم کمکم کنید توی دوراهی گیر کردم هنوز خانوادمم از جریان خبر ندارد

    • بدون نام

      دختری 22 ساله هستم که 8 ماه با مردی عقد کردم بعد از عقد متوجه شدم با زن بیوه ای که 2 تا بچه دارد رابطه داره به من بی محلی میکنه. که خانواداش هم اونو تحدید کردن ولی نمیتونه اونو ول کنه این وسط من چه گناهی کردم داری ضمن کاملا سنتی عقد کردم و آشنایی قبلی نداشتم

    • asal

      man namzadi dashtam ke to aghd fahmidam khiyanat mikoneo ba ye biweye harzxeye bache dare wa joda shodam saba jon wa nazar karbar zendegitono jharome injor ashghala nakonin.man arshade rawanshenasi mikhonam.mardi ke khiyanat mikone shakhsiyate salemi nadare be farzam ke tarafo wel kone dobare mostaede khiyanate injoer kasa tanawo talab ya marzi ya namayeshi hastam.shakhsiyateshonam awaz nemishe.

    • م ن م ن

      بعد از 12 سال زندگی مشترک جدیدآ فهمیدم زنم به من خیانت میکنه وعاشق کسی شده که اون شخص با گرفتن ثروت زنم فرار کرده وگم شده
      حالا دیگه تحمل کردنش برام سخت شده فرزندی هم دارم که خیلی به مادرش وابسته هست از ریختن ابروم هم می ترسم
      من باید چکار کنم

    • باران

      سلام

    • مهتاب

      مردها چون اعتقادشون اینه که میتونن چند تا همسر داشته باشن پس خیلی خوب خودشون را توجیه و قانع میکنن که کارشون زیاد اشکال نداره ..برای همین بیشتر خیانت میکنن
      درجواب شخصی که گفته هر مردی با یه زن در ارتباطه پس تعداد زن و مرد خیانتکار برابره ،بگم که قرار نیست همیشه یک مرد با زن متاهل ارتباط داشته باشه وچه بسا که طرف مقابلش یا دختره یا زن مطلقه و بیوه

    • علی

      خوب نسخه میپیچید مرد بالای 40 سال.... زنان چی.....اصلا میشه به موقع ازدواج کرد بعضی جملات تاثیر زیاد و بلند مدت دارند بدانیم چی میگوییم

    • فرگل

      عجب

    • فرگل

      من یه دختر ۲۳ساله ام که خوشگل خوش تیپ و پولداربودم بایه پسرمعمولی سپتی ازدواج کردم خیلی بهش محبت میکردم طوری که همه حسودیشون میشد ولی ۶ماه بعدعروسی فهمیدم داره خیانت میکنه گناه من زیادخوب بودن بود چون همه چیز به شوهر دادم خوشی زدزیردلش

    • دنيز

      اگه كسيو واصعا دوس داشته باشي وببيني بهت خيانت ميكنه تحملش برات خيلي سخته.ولي خداروشكر شوهر من خيلي خوبه انقدري بهش اعتماد دارم ك به خودم ندارم خداروشكر ميكنم كه همچين شوهري بهم داده من اصلا طاقت خيانت ندارم.

    • هلن

      با عرض سلام خدمت دوستان
      منم پنج سال پيش متوجه همسرم داره بهم خيانت ميكنه واقعاً نابود شدم
      گفت ديگه تكرار نميشه ولي من مثل ديونه ها شدم همش با شك دارم زندگي ميكنم تورو خدا يكي به من بگه بايد چكار كنم

    • جمشید

      خیانت کردن کار بدیه ولی اگر خیانتو ببینی و به دوتا بچه باید چکار کنی

    • بدون نام

      سلام به همهگی دیگه برام مهم نیست یا بهتره بگم برام عادی شده فقط بخاطر دخترم باهاش زندگی میکنم .خیلی بخشیدمشو ازنوع شروع کردم دیگه مهری بهش ندارم همش بفکر فرارم .دوست دارم یه دوست پسر بگیرم تا تلافی کاراشو بیینه. میگه خیلی دوستم داره!اما میدونم اینم یه دروغ مثل بقیه دروغاش.دیگه خسته شدم چیکار کنم شما بگین؟

      پاسخ ها

      • حمیدرضا

        سلام
        هیچ وقت جواب بدی رو با بدی ندید بالخره فرزند هم دارید و باید به فکر آینده او هم باشید به خدا توکل کنید و به مراکز مشاوره و زوج درمانی یا مشاوره مذهبی برید ولی خواهش میکنم هیچ وقت خیانت نکنید

    • زیبا

      من36 ساله ک ازدواج کردم چند سال پیش همسرم بهم خیانت کرد ولی هنوز نتونستم ببخشمش و از اون موقع تا حالا دارم با شک وتردید باهاش زندگی میکنم خیانت هیچ توجیهی نداره فرق نمیکنه زن یا مرد باشه ولی خیانت اکثرا از طرف مرداس این دلیل نمیشه تو کارت شکست بخوری یا همسرت بهت توجه نکنه بری به همسرت خیانت کنی پس تعهدی ک بهم دادین چی میشه وجالب این جاس ک اگه یه زن ب شوهرش خیانت کنه اگه خیلی متعصب باشه ک باید کشته بشه ولی برا مردا نه زن ببخشه بشینه زندگیشو بکنه خصوصا اگه بچه داشته باشه ب نظر شما این زن جسم و روحش له نشده خیانت قابل بخشش نیس چون مردی ک یه بار خیانت کنه بار دوم و سوم براش کاری نداره

    • بدون نام

      من تازه امشب فهمیدم شوهرم باکسی بود نمیدونم قبل ازدواجمون یا بعد خلاصه بوده توی یک برگه اعتراف کرده بود برای راهنماش همش میگم کاشکی اون برگه ندیده بودم ریختم بهم نه راه پس دارم نه پیش همش میگم انتقام بگیرم فقط خدا رو درنظر گرفتم چکار کنم ای خدا

    • شیما

      در جوال اون افایی ک گفتن خانومشون خیانت کرده و اون اقا اموالشو برده!چون بچه داری ابروریزی نکن!در هرصورت چ بخوای نخوای بچه ات میفهمه!اگه پسر باشه ک بیشتر داغون مبشه!اگه میتونی ببخشیش و اونم واقعا پشیمونه ببخشش!اگه هم ن؛بی سرو صدا طلاق بگیر!اما بازم بخشش چیزی دیگه س!

    • بدون نام

      من فهمیم که خانم با کسی در ارتباط فقط تلفنی وقتی فهمیم خیلی کتک زدم بعد می گفت می خواستم جبران بد رفتاری که کردی بکنم و این میدونم که فقط ارتباط تلفنی بوده حالا خیلی عذاب می کشم به نظر شما چه کار کنم

    • بدون نام

      مرگ بر مردی ک ب همسرش خیانت کنه زن تا اخر عمر بهش بد بین میشه

    • بدون نام

      زن موجودی است که هیچ کس و هیچ چیز جلو دارش نیست،

    • پویا

      سلام خدمت تموم دلشکسته ها
      میدونم همتون از شدت غم و اندوه ب این سایت یا سایتای دیگه پناه آوردین
      ولی منم به نوبه خودم دوست دارم تجربیاتمو بگم
      اینکه اولا هیچ وقت بیشتر از حد طرف مقابلتون بهش مهربونیو احترام نکنین چون اینجوری دارین بزرگ تر و بهتر از خودتون نشونش میدین ک فکر میکنه لایق بهتر از شماست

      دوما هروقت احساس کردین داره خیانتی میشه بهش نگین بی تفاوت باشین ولی تا حدی!
      اونجوری دیگه خیالش راحت نیست که اره اگه اون ولم کنه این که هست پس برمیگرده
      خواستم بگم من هیچ وقت عشقمو نمیبخشم:-( یکی بهتر از منو پیدا کرد ولی در حالی که تو زندگیم به همه ی اونایی که از اون بهتر بودند و اومدن سمتم،گفتم یکیو دارم.
      امیدوارم تاوان کارشو پس بده و اون بلایی که سر روزو شبم آورد رو تجربه کنه.
      با تشکر از سایت خوبتون

    • بدون نام

      انشالله خدا هر چی عذاب داره رو بر سر کسی که خیانت میکنه نازل کنه....الهی آمین

    • آعظم

      سلام منم تاز ه فهمیدم.یعنی خودم ندیدم .همسایهها میگن .که وقتی تو نبودی .به خونه یه زن آورده بود.به شوهرم گفتم ولی کتمان کرد.یعنی خدا لعنتش کنه تواین شش سال من نفهمیدم.نمی دونم چکار کنم.خیلی سخته

    • بدون نام

      سلام به نظر من باید بترسونید اون مردو و برید آبروشو ببرید و برید سراغ اون زن لت وپارش کنید تا درس عبرتی باشه براش

    • زن خیانتکار

      من ۹ساله ازدواج کردم دوتابچه هم ازش دارم دوماهه فهمیدم که زنم داره باپسرخاش پی ام بازی میکنه دستشوروکردم گردن نمیگیره مگه فقط احوالپرسی کردم حقیقتش شب روز ندارم از ابرومم میترسم پیش کسی بگم یاطلاقش بدم زندگیم شده شک چکارکنم مرگموازخدامیخوام اونی که فقط بازنم اس داده من قسم خوردم جلوچشتش زنشوبکنم تادیگه یه موقع نره توکارناموس مردم این کارومیکنم چون قسم خوردم

    • بدون نام

      سلام ب همگی من ده سال ازدواج کردم ی پسر پنج ساله دارم همه زندگیم شوهرم بودتااینکه دوسال پیش دیدم شوهرم با یکی دوست شده دوسال زنگیموشب وروزم ازم گرفته شدازاون موقع ب بعد برای هر کدوم از برنامه هاش ی رمز گذاشته مگه میتونی اسمی ازگوشیش بیاری تامیتونه کتک میزنه بخدادیگهکم آوردم نمیدونم
      چکارکنم ولی خداهر کسی روک خیانت میکنه نابودکنه

    • مرجان

      واقعا خدا جواب خیانتکارو میده من نمیدونم ایا واقعا خیانت به یک زن از نظر خدا بده کاش یکی جواب میداد

    • فاطمه

      سلام ببشخید چند وقته به شوهرم شک کردم .بعد روی شلوارش هم رد منی مونده که هرچی شستم نرفته چکار کنم

    • بدون نام

      سلام شوهر من هردفعه بایکیه من دیگه بریدم از خدا رسوایی خودش ورقش میخوام خدا لعنت کنه من باداماوپسر ۲۵ساله باید همیشه فکرم درگیر باشه

    • تنها

      عاشق شوهرم بودم بازوربهش رسیدم به همه چی پشتکردم ولی به سراب رسیدم ۱۳ ساله عذاب میکشم هم بددله منوجایی نمیراره برم هم خیانت میکنه به فامیلهام پیشنهادمیده یه دختردارم اززندگی خسته شدم میگم اینهمه ادم سرطان میگیرن میمیرن چرامن نمیمیرم ازیک طرفم دلم به دخترم میسوزه خیانت خیلی بده وا دم خیانتکاردرست نمیشه چون قانون ازمردهاحمایت میکنه

    • مهسا

      به نظر من حتما اتفاقی این وسط رخ میده که طرف مقابل میره خیانت میکنه مگر نه دلیلی نداره یا به خاطر مالی یا کمبود محبت و...

    • فافا

      بگم چی والا.بنظرمن زندگی شانسیه

    • فاطمه

      منم همیشه توشک هسم که خیانت میکنه یا نه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج