۲۵۷۷۵۸
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

اطلاعیه درباره سقوط مرگبار دانشجوی نخبه

علت فوت دانشجوی پزشکی که روز یکشنبه، ۲۶مهرماه از یک ساختمان نیمه‌کاره سقوط کرده، در حال بررسی است.

خبرگزاری ایسنا: علت فوت دانشجوی پزشکی که روز یکشنبه، ۲۶مهرماه از یک ساختمان نیمه‌کاره سقوط کرده، در حال بررسی است.

وزارت بهداشت ضمن تسلیت این حادثه تلخ و ناگوار به خانواده این مرحوم، جامعه دانشگاهی و دوستان و همکلاسان این دانشجوی نمونه، اعلام کرد علت وقوع حادثه از سوی مسئولان انتظامی و قضایی کشور در حال بررسی است و نشر هر گونه اطلاعاتی خارج از مسیر قانونی بی‌پایه و اساس بوده و مصداق شایعه پراکنی و قابل پیگیری است.

براساس این گزارش، یکشنبه ۲۶ مهرماه حوالی ساعت ده و نیم صبح یک مورد حادثه سقوط از ساختمان نیمه‌کاره در حوالی بیمارستان لقمان تهران به اورژانس و سپس نیروی انتظامی اطلاع داده می‌شود. مصدوم حادثه احسان کریمی دانشجوی انترن بیمارستان لقمان بود که بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل ولی در کمال تأسف به دلیل شدت مصدومیت و جراحات وارده، جان خود را از دست می دهد. علت دقیق حادثه از سوی پلیس، پزشکی قانونی و سایر مراجع ذیصلاح در حال بررسی است.

مطلبی،مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت ضمن تسلیت این حادثه تلخ و ناگوار به خانواده این مرحوم، جامعه دانشگاهی و دوستان و همکلاسان این دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: علت وقوع حادثه از سوی مسئولان انتظامی و قضایی کشور در حال بررسی است و نشر هر گونه اطلاعاتی خارج از مسیر قانونی بی‌پایه و اساس بوده و مصداق شایعه پراکنی و قابل پیگیری است.

وی افزود: به محض اطلاع از این حادثه تیمی از کارشناسان وزارت بهداشت به محل وقوع حادثه اعزام شدند و ضمن مطالعه پرونده تحصیلی و شناسنامه سلامت روان این دانشجو با هم‌خوابگاهی‌های وی به گفتگو پرداختند. به اذعان همه همکاران، هم‌خوابگاهیان، اعضای هیأت علمی و دوستان متوفی و همچنین بررسی‌های اولیه تیم وزارت بهداشت، دانشجوی نامبرده یکی از پرتلاش‌ترین؛ موفق‌ترین و سالم‌ترین دانشجویان دانشگاه بوده و هیچگونه سوابقی از اختلالات روحی، ‌روانی یا معضلات اخلاقی از وی گزارش نشده است.

مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت درگذشت این دانشجوی نمونه را ضایعه‌ای دردناک برای آینده جامعه پزشکی کشور خواند و تأکید کرد: وزارت بهداشت در حفظ امنیت و سلامت دانشجویان بسیار حساس بوده و تمام تلاش خود را جهت تأمین امنیت جسمی و روانی دانشجویان علوم پزشکی کشور به کار گرفته است. در این حادثه جهت بررسی دقیق‌تر پرونده، اداره کل دانشجویی این وزارتخانه تیمی را مأمور بررسی و پیگیری این موضوع نموده و تا مشخص شدن دلیل این حادثه ناگوار به پیگیری‌های خود ادامه خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جامعه

      اينجور اعلاميه ها از طرف مقامات يک کلک قديمه طرف دانشجوى نمونه نخبه پرتلاش و... بعدشم ماست مالى ميشه ميره پى کارش!!!

    • بدون نام

      خودکشی ربط چندانی به اختلال روحی نداره. جوونا رو عاشی کردید دیگه راهی براشون نمونده

    • بدون نام

      صد درصد قتل بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج