۲۵۷۸۰۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیش‌ بینی وضع هوا در تاسوعا و عاشورا

مدیر پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: بر اساس داده‌ها و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، با عبور موج تراز میانی جو برای مناطق غرب، شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های مرکزی زاگرس، کرانه‌های دریای خزر و با تاخیر و ضعیف‌تر برای بخش‌هایی از نواحی مرکزی کشور افزایش ابر و در برخی مناطق رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس داده‌ها و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، با عبور موج تراز میانی جو برای مناطق غرب، شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های مرکزی زاگرس، کرانه‌های دریای خزر و با تاخیر و ضعیف‌تر برای بخش‌هایی از نواحی مرکزی کشور افزایش ابر و در برخی مناطق رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: روز جمعه (اول آبان) در بخش‌هایی از شرق، شمال شرق و در بعد از ظهر در جنوب شرق بارش پراکنده‌ گاهی با رعد و برق و در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور نیز وزش باد گاهی با گردخاک پیش بینی می‌شود. همچنین در سه روز آینده برای برخی نواحی در خوزستان وزش باد و ظهور گرد و خاک قابل پیش‌بینی است. روز شنبه (۲آبان ماه) نیز ناپایداریهای جوی در نیمه شرقی جنوبی کشور غالبا به شکل وزش باد نمایان می‌شود.

وظیفه در پایان درباره پیش‌بینی هوای استان تهران نیز اظهارکرد: آسمان تهران جمعه (اول آبان ماه) نیمه ابری گاهی همراه با رشد ابر در ارتفاعات و رگبار و رعد و برق بتدریج صاف پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای این روز ۲۴ و ۱۲ سانتیگراد خواهد بود. شنبه(۲ آبان ماه) رشد ابر در ارتفاعات و احتمال رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و بیشترین دمای تهران به ۲۵ و کمترین آن به ۱۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج