۲۵۷۸۵۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه:

روضه خوان ها روضه حادثه منا را بخوانند

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: هیئت ها و روضه خوان ها باید روضه حادثه دیدگان منا را در عزاداری های امام حسین (ع) بخوانند تا این حادثه فراموش نشود.

خبرگزاری مهر: مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: هیئت ها و روضه خوان ها باید روضه حادثه دیدگان منا را در عزاداری های امام حسین (ع) بخوانند تا این حادثه فراموش نشود.

سردار محمد علی آسودی قبل از ظهر پنج شنبه در حاشیه برگزاری اجتماع عظیم حسینیه اعظم زنجان در گفتگو با خبرنگاران افزود: با تاكید بر اینكه نباید مظلومیت حجاج بیت الله الحرام در حادثه منا فراموش شود افزود: هیئت ها و روضه خوان ها باید روضه این حادثه دیدگان را در عزاداری های امام حسین (ع) بخوانند تا این حادثه فراموش نشود.

وی آل سعود را خشن، بی كفایت خواند و افزود: حادثه منا دال بر بی كفایتی آل سعود در مدیریت كنگره عظیم حج است، آنها به راحتی جان دادن جمع كثیری از مسلمانان را دیدند و كاری نكنند.

سردار آسودی خاطرنشان كرد: مدیریت پلیس عربستان در حادثه منا مدیریتی بسته بوده به گونه ای كه اجازه كمک رسانی حجاج به حادثه دیدگان را نداده و گفتند باید تیم امدادی بیاید و خود نیز اقدامی برای رهایی حادثه دیدگان از شرایط وخیم انجام ندادند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار كرد: طبق آمار رسمی عربستان بیش از هفت هزار نفر از حجاج در حادثه منا جان باخته اند البته مشخص نیست این آمار تا چه حد صحیح است چرا كه آن ها در ابتدا آماری كمتر ارایه دادند و تحت فشار روانی جهانیان این آمار را ارایه دادند.

سردار آسودی استمرار پیگیری دلایل بروز حادثه منا را ضروری دانست و تصریح كرد: این حادثه نباید به فراموشی سپرده شود هنوز تعداد زیادی از حجاج مفقودند و كسی پاسخگو نیست.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در خصوص مزایا و مخاطرات شبكه های اجتماعی و فضای مجازی تاكید كرد: باید نقاط قوت و ضعف این فضا تبیین شود، به گونه ای كه با شفاف شدن مخاطرات آن مردم تحت تاثیر فضای مخرب قرار نگیرند.

سردار آسودی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت های مثبت فضای مجازی باید ارزش ها را ترویج داد و یكی از ارزش ها همین دسته حسینیه اعظم زنجان است كه رویدادی بین المللی تلقی می شود.

وی با بیان اینكه دشمن در پی از بین بردن اعتقادات و مبانی ارزشی جوانان است گفت: باید مسئولان فرهنگی با آموزش درصدد پیشگیری و مقابله با مخاطرات فضای مجازی و استفاده از ظرفیت های مثبت آن برآیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج