۲۵۷۸۶۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رانندگان مراقب جاده های لغزنده باشند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان با اشاره به شروع بارندگی در محورهای مواصلاتی استان و لغزندگی جاده ها از رانندگان خواست ضمن رعایت سرعت مطمئنه به نکات ایمنی توجه لازم را داشته باشند.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان با اشاره به شروع بارندگی در محورهای مواصلاتی استان و لغزندگی جاده ها از رانندگان خواست ضمن رعایت سرعت مطمئنه به نکات ایمنی توجه لازم را داشته باشند.

سرهنگ قاسم قدرتی اظهار کرد: از روز گذشته شاهد افزایش تردد در جاده های بین شهری استان خوزستان هستیم. البته در حال حاضر حجم ترددها کاهش پیدا کرده ولی پیش بینی می کنیم در بعداز ظهر روز عاشورا بازگشت سفرهای درون استانی و برون استانی شروع شود.

وی افزود: محورهای آبادان ـ اهواز و اهواز به سمت شهرهای اندیمشک، باغملک، بهبهان و ماهشهر بیشترین حجم تردد را داشته اند.

رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی و راهور خوزستان تا روز شنبه به صورت آماده باش فعال هستند.

قدرتی بیان کرد: برای مراسمات حاشیه جاده به ویژه در مسیر اهواز به حمیدیه، اطراف شهرستان شوش و امامزاده محمد گتوند پوشش های ترافیکی انجام و تصمیمات لازم نیز اتخاذ شده است.

وی عنوان کرد: ضمن آرزوی قبولی عبادات و عزاداری های مردم از آنها تقاضا دارم که در صورت کاهش ترافیک و خلوت شدن جاده به سرعت خود نیفزایند.

رئیس پلیس راه خوزستان ادامه داد: سال گذشته چند تصادف منجز به فوت در روز عاشورا داشتیم که ناشی از سرعت غیر مجاز بوده است. بنابراین رانندگان باید سرعت مطمئنه را رعایت و به نکات ایمنی توجه لازم را داشته باشند.

قدرتی یادآور شد: با توجه به بارش های پراکنده ای که در سراسر استان شروع شده خاک و آثار روغن خودروها در جاده ها وجود دارد. به هر حال با شروع بارندگی و ایجاد حالت صابونی در جاده به تبع شاهد کاهش اصطکاک سطح لاستیک خودرو با آسفالت خواهیم بود.

وی اضافه کرد: با توجه به این حالت لغزندگی در جاده ها تمامی رانندگان وسایل نقلیه باید به مسائل فنی خودروی خود از جمله داشتن عاج مناسب لاستیک و رعایت سرعت مطمئنه توجه لازم را داشته باشند. در صورت رعایت نکات ایمنی قطعا قربانی سرعت غیرمجاز نخواهند شد.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: پلیس راه با تجهیزات مختلف از جمله دوربین های کنترل سرعت و همچنین حضور فعال مراقبت های لازم را خواهند داشت.

قدرتی تأکید کرد: با رانندگان پرخطر و افرادی که رعایت قانون را نداشته باشند، با استفاده از ظرفیت های قانونی برخورد خواهد شد. قطعا همکاری با پلیس سلامت جانی و مالی رانندگان را با خود به دنبال خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج