۲۵۷۸۷۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش فدراسیون کشتی به گلایه حیدری

سخنگوی فدراسیون کشتی درباره گلایه شدید نایب رییس این فدراسیون گفت:حیدری را از خود می‌دانیم و دوست داریم او در کنارمان باشد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی فدراسیون کشتی درباره گلایه شدید نایب رییس این فدراسیون گفت:حیدری را از خود می‌دانیم و دوست داریم او در کنارمان باشد.

علیرضا رضایی درباره ابراز گلایه علیرضا حیدری نایب رییس فدراسیون کشتی نسبت به این گفته او که"فعالیت حیدری در فدراسیون کشتی می‌تواند برای فدراسیون بار قانونی داشته باشد" اظهار کرد: در مصاحبه‌ای که داشتم خبرنگار از من سوال کرد چرا حضور علیرضا حیدری در فدراسیون کمرنگ است که من هم در جواب گفتم به این خاطر که حکم او از طرف وزارت ورزش ابلاغ نشده است کمتر در فدراسیون حاضر می‌شود. با این حال هر اموری که فدراسیون کشتی به او محول کرده را به نحو احسن انجام داده و در همه موارد کمک‌حال فدراسیون کشتی بوده است اما فدراسیون کشتی یک سری از موارد را به این دلیل که حکم نایب رییسی او ابلاغ نشده است نمی‌تواند به وی محول کند و در صورتی که این کار را انجام دهد این موضوع می‌تواند بار حقوقی هم برای فدراسیون و هم برای حیدری در پی داشته باشد.

سخنگوی فدراسیون کشتی افزود: فکر نمی‌کنم حرف بدی زده باشم. با حیدری بالای ۲۵ سال است که رفیق هستم و به او ارادت زیادی دارم. خودش هم می‌داند که چقدر او را دوست می‌دارم اما اینکه چرا از حرف من ناراحت شده را نمی‌دانم. حیدری همه مواردی که به او محول شده را تمام و کمال انجام داده و همیشه در صحنه بوده است.

وی درباره رد دعوت حیدری از حضور در جام شاهد به عنوان نماینده فدراسیون گفت: ما او را بدون در نظر گرفتن ابلاغ و حکم، به عنوان نماینده برای حضور در جام شاهد دعوت کردیم اما او این موضوع را رد کرد. البته او حق دارد که دچار شک و تردید شود چرا که ۲۰ ماه است بدون حکم در حال خدمت به کشتی است. ما او را از خود می‌دانیم چرا که او همیشه با فدراسیون کشتی همدل بوده است و دوست داریم حیدری در کنار ما باشد و البته هست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج