۲۵۷۹۲۰
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه با اجرای برجام

رییس اتحادیه طلا و جواهر پیش بینی کرد که بازار طلا و سکه هفته آرامی را پیش رو داشته باشد و از طرفی با اجرایی شدن برجام، اوضاع اقتصادی رو به بهبود رفته و در نهایت با تثبیت نرخ ارز، بازار پرثباتی را خواهیم داشت.

خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه طلا و جواهر پیش بینی کرد که بازار طلا و سکه هفته آرامی را پیش رو داشته باشد و از طرفی با اجرایی شدن برجام، اوضاع اقتصادی رو به بهبود رفته و در نهایت با تثبیت نرخ ارز، بازار پرثباتی را خواهیم داشت.

محمد کشتی آرای با بیان اینکه در هفته گذشته قیمت ارز روند کاهشی داشته است افزود: تصویب برجام باعث شد قیمت ارز روند صعودی خود را متوقف کرده و رو به کاهش رود که همین موضوع موجب جلوگیری از نوسان شدید قیمت طلا نیز شد.

به گفته او در هفته گذشته تغییرات زیادی را در قیمت جهانی طلا شاهد نبودیم و قیمت آن در اوایل هفته حدود ۱۱۷۶ دلار بود که در اواخر هفته با کاهش ۹ دلاری به ۱۱۶۷ دلار رسید. علت این موضوع نیز کاهش میزان داد و ستد و تقاضا در بازار بود.

کشتی‌آرای ادامه داد: به نظر می‌رسد در هفته آتی قیمت جهانی طلا نیز تغییرات چندانی نداشته باشد، چون شاخص‌های اقتصادی آمریکا رو به بهبود است.

وی با اشاره به اجرایی شدن برجام و تأثیرات آن بر بازار طلا گفت: طبیعی است با اجرایی شدن برجام، اوضاع اقتصادی رو به بهبود می‌رود و برداشتن تحریم ها در ماه‌های آینده موجب رونق اقتصادی شده و در نهایت با تثبیت نرخ ارز ، بازار پرثباتی را شاهد خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روش نمیشه بگه ارزون میشه. میگه تثبیت میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ

    • بدون نام

      لطفا أين نمونه سؤالات كلان اقتصادي را إز صاحب نظران اقتصادي ببرسيد نه إز ذي نفعاني مثل اتحاديه طلا و يا صراف كه عشقشان بالا رفتن قيمت ها است.

    • هاشم

      سلام
      جناب اقای رئیس ازاینکه جواب ندادیدبه چه دلیل سکه های ضرب شده قبل از86کمترازتولید86به بالاخریداری میگردد؟
      تحلیلتان درمورداینده ارزوطلاهم همچون رئیس کل بانک مرکزی دولت نهم ودهم که میگفت تمام سوپرمارکتهاراپرازسکه بهارازادی خواهیم کردخریدارنخواهدداشت که هیچ بلکه اقتصادکشوردرهاله ای ازابهام فرورفته ودچارزیان ندانم کاری های اینچنینی خواهدشد.
      بایک حساب دو دو تا چهارتا هم اکنون سکه بهاردچارسیاست زدگی شده وفرقی بین اونس1080دلارباقیمت دلار3020تومان واونس 1170دلار و دلار3350تومان قائل نشدید!؟اقتصاددانش بنیان یعنی این؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج