۲۵۷۹۴۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

حجاج مشکوک به کرونا قرنطینه شدند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پس از بازگشت حجاج از عربستان مورد ابتلا به کرونا ویروس مشاهده نشده و افراد مشکوک هم در قرنطینه هستند.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پس از بازگشت حجاج از عربستان مورد ابتلا به کرونا ویروس مشاهده نشده و افراد مشکوک هم در قرنطینه هستند.

دکترسید حسن هاشمی در حاشیه مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای حضور زائران عتبات عالیات در اربعین امسال تمهیدات ویژه بهداشتی صورت گرفته و با درخواست وزیر بهداشت عراق، قرار است چند تن کلر در اختیار دولت عراق قرار گیرد.

وی افزود: هر چند زائران باید توجه داشته باشند مسئله مهم در پیشگیری از بیماری‌ها رعایت بهداشت فردی و تهیه آب و غذا از محل‌های معتبر بهداشتی و شست‌وشوی مرتب دست‌ها است.

دکتر هاشمی در خصوص مشاهده کرونا ویروس در بین حجاج امسال تصریح کرد: هیچ موردی مبنی بر کرونا ویروس در بین حجاجی که از عربستان بازگشته‌اند، مشاهده نشده و افراد مشکوک در قرنطینه به سر می‌برند.

وی افزود: با توجه به اینکه ملزم به ارائه گزارش به سازمان بهداشت جهانی هستیم در صورت مشاهده اولین مورد ابتلا، اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌گیرد.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: رسیدگی وزارت بهداشت عربستان به مصدومان حادثه منا و ایرانیانی که در بیمارستان‌های این کشور بستری بودند خوب بود و نهایت همکاری را با وزارت بهداشت ایران داشتند، ولی اقدامات آن‌ها در نهایت تحت الشعاع بی‌کفایتی عده‌ای دیگر بود که مسائلی را برای وزارت بهداشت عربستان جهت خدمت‌رسانی هر چه بهتر به‌وجود می‌آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مريضمون نكنند خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج