جاباما
۲۵۷۹۶۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تناقض‌ گویی بازیگر «جیمز باند»

«دنیل کریگ» - بازیگر مجموعه فیلم‌های پرفروش «جیمز باند» - در مصاحبه‌های اخیر خود درباره حضور دوباره در این نقش، دچار تنقاض‌گویی شده است.

خبرگزاری ایسنا: «دنیل کریگ» - بازیگر مجموعه فیلم‌های پرفروش «جیمز باند» - در مصاحبه‌های اخیر خود درباره حضور دوباره در این نقش، دچار تنقاض‌گویی شده است.

دنیل کریگ که دنیا او را با نقش «جیمز باند» در مجموعه فیلم‌های «۰۰۷» می‌شناسد، پس از این که گفته است ترجیح می‌دهد مچش قطع شود تا این که در پنجمین فیلم «باند» بازی کند‌، گفت که هنوز برای ادامه دادن یا ندادن بازی در این نقش تصمیم قطعی نگرفته است.

کریگ پیش از این در مصاحبه با مجله «تایم اوت» گفته بود: ترجیح می‌دهم مچم‌هایم را قطع کنند تا این که در پنجمین فیلم «باند» بازی کنم.

این در حالی است که این بازیگر سرشناس در گفت‌وگوی اخیر خود با «بی.بی.سی» اظهار کرد: من آدم رکی هستم و هر وقت احساسی دارم، چیزهایی به زبان می‌آورم و بعد نظرم را عوض می‌کنم. من هم مثل دیگران هستم. آن‌ها هم گاهی هیجان‌زده می‌شوند. در این مورد خیلی کاری از دستم برنمی‌آید.

تناقض‌ گویی بازیگر «جیمز باند»

وی همچنین در خلال صحبت‌هایش گفت: من و سم مندز (کارگردان فیلم‌های «جیمز باند») می‌خواستیم «باند» را بالا ببریم، اما دوست نداشتیم به عقب برگردیم و آنچه قبلا انجام داده‌ایم را تکرار کنیم. زمانی که این نقش را پذیرفتم، می‌دانستم که زندگی‌ام را زیرورو خواهد کرد و کرد. هیچ راه فراری از آن نیست. من هنوز هم بیشتر از گذشته از بازی در این نقش لذت می‌برم، چون به من اجازه داده شد آنچه درباره این نقش می‌دانم را ارائه کنم. من در تمام جنبه‌های فیلمسازی این اثر دخیل بودم.

به گزارش بی‌.بی.سی، کریگ در پایان حرف‌هایش گفت که هنوز درباره ادامه‌دار شدن ایفاش نقشش در این مجموعه فیلم تصمیمی نگرفته است.

چندی پیش بود که ‌یک منبع نزدیک به کمپانی «MGM» سازنده مجموعه فیلم‌های «جمیز باند» جزئیات مالی کریگ در رابطه با این پروژه سینمایی را فاش کرد. براساس این خبر، کریگ برای ایفای این نقش ۲۴ میلیون دلار دستمزد دریافت می‌کند و همچنین شش میلیون دلار از تبلیغات فیلم و تا سقف ۳۰ میلیون دلار از محل سود فروش فیلم به وی تعلق خواهد گرفت. حتی با احتساب تورم، دنیل کریگ بالاترین دستمزد را در میان تمام بازیگرانی دریافت خواهد کرد تاکنون در نقش «جیمز باند» مقابل دوربین رفته‌اند.

قسمت جدید «جیمز باند» با عنوان «شبح» را همچون قسمت قبلی «سم مندز» کارگردانی می‌کند و بازیگران سرشناسی چون «کریستوف والتس»، «اندرو اسکات»، «لئا سیدو»، «مونیکا بلوچی» و «دیوید باتیستا» مقابل دوربین آن خواهند رفت.

قسمت قبلی از این مجموعه فیلم در سال ۲۰۱۲ با عنوان «سقوط آسمانی» به کارگردانی مندز و با حضور کریگ، مامور «۰۰۷» و «خاویر باردم» در نقش منفی با فروش ۱.۱ میلیارد دلار در سطح جهان به پرفروش‌ترین فیلم در این مجموعه بدل شد و همچنین اولین فیلم انگلیسی بود که در این کشور به فروشی بیش از ۱۰۰ میلیون پوند دست یافت.

سری فیلم‌های «جیمز باند» با فروشی جهانی بیش از پنج میلیارد دلار در جایگاه دوم سری فیلم‌های ادامه‌دار بعد از مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» قرار دارد. بیست‌وچهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکشن «جیمز باند» از ششم نوامبر ۲۰۱۵ در انگلستان اکران می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج