۲۵۸۱۳۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ماموریت های وزارت بهداشت در پساتحریم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تشریح برنامه های اصلی وزارت بهداشت در دوران پساتحریم، در عین حال از یافتن شرکای جدید جهت سرمایه گذاری و تولید در داخل کشور در حوزه سلامت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تشریح برنامه های اصلی وزارت بهداشت در دوران پساتحریم، در عین حال از یافتن شرکای جدید جهت سرمایه گذاری و تولید در داخل کشور در حوزه سلامت خبر داد.

دکتر سید حسن هاشمی ضمن تشریح برخی برنامه‌های وزارت بهداشت در دوران پساتحریم، گفت: بعد از لغو تحریم‌ها که طی یک الی دو ماه آینده عملیاتی می شود، برنامه هایی را پیگیری می کنیم.

وی به برخی از برنامه های وزارت بهداشت برای دوران بعد از تحریم اشاره و اظهار کرد: مذاکرات برای یافتن شرکای جدید جهت سرمایه‌گذاری و تولید در داخل کشور و نگاه به بازارهای منطقه برای حدود ۴۰۰ میلیون نفر جزو برنامه های اصلی ما در دوران پساتحریم است.

هاشمی افزود: در عین حال علاقه مند هستیم که واسطه ها را در معاملات حذف کرده تا معاملات مستقیما با خود کمپانی ها انجام شود. طبعا با این کار هم از تقلب پیشگیری می شود و هم قیمت ها کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین در این فرایند، اصالت دارو و تجهیزات پزشکی تضمین بیشتری برای مصرف کنندگان دارد.

وی با اشاره به اثرات لغو تحریم ها در حوزه آموزش پزشکی، گفت: در زمینه آموزشی و پژوهشی نیز به همین شکل است و به نظر می رسد بعد از لغو تحریم ها، رفت وآمد بین اساتید، دانشجویان و محققین ایرانی و بین المللی افزایش پیدا خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      با تشکر از دکتر هاشمی باید بگویم که وزارت بهداشت در دوره ایشون داره خیلی خوب عمل میکنه و دست افراد نابکار رو یکی یکی رو می کنه و جلوی تقلب و فروش مواد غذایی مضر رو میگیره و برای سلامت مردم ارزش قائل هستش
      فقط دو نکته دیگر رو از ایشون خواهش می کنم که رسیدگی کنن:
      1- پارازیت ها در ایران که به مرز فاجعه باری رسیده و شاید میلیاردها تومان خرج برای شرکت های بیمه درمانی به همراه داشته باشه!!
      2- جوش شیرین در نان های کل نانوایی ها که این هم اسفناک است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج