۲۵۸۱۴
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

نمرات منفی گواهینامه‌ ها تجمیع می‌ شود

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور از فراهم شدن زیر ساخت‌های لازم برای تجمیع نمرات منفی گواهینامه‌های مختلف که در اختیار هر یک از رانندگان است خبر داد.

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور از فراهم شدن زیر ساخت‌های لازم برای تجمیع نمرات منفی گواهینامه‌های مختلف که در اختیار هر یک از رانندگان است خبر داد.

سرهنگ مرتضی دهقانی گفت: هم زمان با آغاز طرح تابستانه پلیس آن دسته از تخلفاتی که منجر به دریافت نمره منفی از سوی افراد به توسط وسیله‌های مختلف نقلیه می‌شود تجمیع شده و در صورتی که نمرات منفی کسب شده به عدد ۳۰ برسد فرد به مدت ۳ ماه از رانندگی محروم و بایستی مبلغ ۴۰ هزار تومان علاوه بر محرومیت از رانندگی جریمه پرداخت کند.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور خاطر نشان کرد: در صورت تکرار نمرات منفی از سوی فرد در نوبت بعد وی به مدت ۶ ماه از رانندگی محروم خواهد شد و در صورت تکرار مجدد تخلفات و کسب نمرات منفی وی دیگر به هیچ وجه اجازه رانندگی نخواهد داشت.

وی گفت: از آنجایی که شماره ملی افراد با گواهینامه‌های صادر شده برای آنان تطابق دارد لذا به راحتی می‌توان تمامی نمرات منفی را تجمیع و بر اساس قانون با فرد متخلف برخورد کرد. بر اساس قانون جدید و تجمیع نمرات منفی افرادی که گواهینامه‌شان دریافت می‌شود از رانندگی در مدت تایین شده با هر نوع وسیله نقلیه محروم خواهند شد.

این مقام مسئول در پلیس راهور خاطر نشان کرد: اگر فردی بر این اساس در شرایطی که گواهینامه‌اش اخذ شذه باشد اقدام به رانندگی کند به مثابه کسی می‌مانند که بدون داشتن گواهینامه اقدام به رانندگی کرده و باید برای وی مقام قضایی تصمیم‌گیری کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هنگامه

      عالیه از این بهتر نمیشه.شاید اینطوری تعداد کسانی که عصبیتهای شخصیشون رو با رانندگیه جنون آمیز توی خیابونا میارن و رو دیگران که واسه کار و مشکلات روزمره بیرون از خونه هستند خالی میکنند کنترل بشه.

      پاسخ ها

      • جاسم

        بنده ماشین ندارم تا آلان 15 نمره منفی گرفتم یعنی ماشینم را فروختم ولی فک پلاک نکردم و مدت 4 ماه است که اقدام کردم بس که دویدم خسته شدم هنوز هم حکم نگرفتم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج