۲۵۸۲۱۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیش درآمد استقلال و پرسپولیس برای داربی

هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر درحالی برگزار می‌شود که استقلال و پرسپولیس باید خودشان را برای داربی پایتخت آماده کنند.

خبرگزاری ایسنا: هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری سه دیدار در روز دوشنبه آغاز می‌شود.

* سپاهان - استقلال

حساس‌ترین بازی هفته دهم را سپاهان و استقلال در اصفهان برگزار می‌کنند. استقلال در حال حاضر در رده نخست رقابت‌های لیگ برتر و سپاهان با دو امتیاز اختلاف در رده دوم قرار گرفته است. قرار داشتن دو تیم در رده‌های بالایی جدول چندان معرف وضعیت واقعی آنها نیست. هر دو تیم در هفته‌های گذشته امتیازات نسبتا ساده‌ای را از دست داده‌اند و زیر فشار رسانه‌ها و هواداران‌شان قرار دارند.

در استقلال بازی ضعیف برهانی در هفته‌های گذشته باعث شده تا مظلومی روی نام او خط قرمز بکشد و او از لیست ۱۸ نفره استقلال خط می‌خورد و به اصفهان نمی‌رود. همچنین وضعیت برزای، کرار و حیدری هم در این دیدار مشخص نیست. کرار هم به دلیل ضعف فنی شاید در این دیدار بازی نکند و حیدری و برزای هم به دلیل مصدومیت احتمالا این دیدار را از دست می‌دهند. به این اسامی باید چشمی را هم اضافه کرد که نمی‌تواند به دلیل محرومیت استقلال را در مصاف با سپاهان یاری کند.

استقلال در این دیدار ۴ بازیکن دو اخطاره دارد که در صورت دریافت کارت زرد، دیدار با پرسپولیس را از دست می‌دهند. مهدی رحمتی، آرش برهانی، امین حاج محمدی و میثم مجیدی چهار بازیکن دو کارته استقلال هستند که با توجه به عدم حضور برهانی، سه بازیکن دیگر احتمال دارد بازی با پرسپولیس را از دست بدهند.

در سوی دیگر این میدان سپاهان بعد از نتایج نسبتا ضعیف در هفته‌های گذشته درصدد است تا استقلال را شکست دهد و به صدر جدول برسد. شکست آنها در این دیدار می تواند فاصله ۵ امتیازی با صدر جدول را ایجاد کند و این چیزی نیست که هواداران سپاهان براحتی با آن کنار بیایند. سپاهان بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره توانست نویدکیا را راضی به برگشت کند و شاید برگ برنده حسین فرکی در این دیدار همین بازیکن باشد.

مصاف‌های استقلال و سپاهان در اصفهان همیشه از جذابیت‌های فنی و حواشی خاصی برخوردار بوده است. آخرین مصاف دو تیم در اصفهان با برتری سه بر یک تیم اصفهانی به پایان رسید و پنالتی پر حرف و حدیثی در آن دیدار به سود سپاهان اعلام شد که تا مدت‌ها سرمربی سابق استقلال نسبت به آن واکنش نشان می‌داد.

* استقلال خوزستان - استقلال اهواز

داربی استقلالی‌های اهواز یکی از جالب‌ترین بازی‌های این هفته رقابت‌های لیگ برتر است. در یک سوی میدان یکی از استقلالی‌ها در رده سوم لیگ برتر ایستاده و در آن سو استقلال اهواز قرار دارد که در منطقه سقوط قرار دارد و به تازگی حنطه را هم به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده است.

در استقلال اهواز بازیکنانی مثل کلاه کج حضور دارند که مدتی در استقلال خوزستان توپ زده‌اند و تقابل آنها با عبدالله ویسی می‌تواند از نکات جالب این مصاف باشد.

* پرسپولیس - ملوان

پرسپولیس در حالی باید روز دوشنبه میزبان ملوان باشد که اخیرا با این تیم در رقابت‌های جام حذفی یک بازی سنگین را پشت سر گذاشته و عملا دو تیم از یکدیگر شناخت کافی دارند. در یک سوی این میدان حمید استیلی قرار دارد که سابقا سرمربی پرسپولیس بوده و در سوی دیگر این میدان برانکو هست که می‌خواهد تیمش با کسب سه امتیاز به روند صعودی‌اش ادامه دهد و برای داربی پایتخت با روحیه مناسب‌تری به میدان برود.

پرسپولیس در حال حاضر سه بازیکن دارد که در صورت دریافت کارت زرد نمی‌توانند این تیم را مقابل استقلال همراهی کنند. طارمی، علیپور و کامیابی‌نیا بازیکنانی هستند که در صورت دریافت کارت زرد در مقابل ملوان در داربی پایتخت حاضر نخواهند بود.

* برنامه بازی‌های دوشنبه

- سپاهان - استقلال؛ ساعت ۱۵:۳۰

- استقلال اهواز - استقلال خوزستان؛ ساعت ۱۷

- پرسپولیس - ملوان؛ ساعت ۱۷:۴۵
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج