۲۵۸۳۱۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

صادقیان: پیغامی برای کی‌روش نفرستادم

هافبک تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد که بعد از بازی مقابل راه‌آهن هیچ پیغامی برای کارلوس کی‌روش نفرستاده است.

خبرگزاری تسنیم: بعد از دیدار نفت تهران - ملوان بندرانزلی این موضوع از زبان پیام صادقیان مطرح شد که او به کی‌روش پیغام داده است که فوتبال و اخلاقش عوض شده و باید به تیم ملی دعوت شود. صادقیان اما این موضوع را تکذیب کرد و به خبرنگار تسنیم گفت: من هیچ پیغامی برای کی‌روش نفرستادم و هیچ مصاحبه‌ای انجام ندادم که چنین جملاتی در آن باشد. وقتی چنین چیزی را خواندم، واقعاً تعجب کردم. اصلاً امکان ندارد که چنین صحبتی انجام بدهم.

وی در ادامه افزود: من فقط می‌خواهم پیشرفت کنم. خوشبختانه امسال هیچ حاشیه‌ای نداشته‌ام و کار خود را انجام می‌دهم. تمام تمرکز من روی فوتبال است و ترجیح می‌دهم خیلی کم صحبت کنم. نمی‌دانم چرا چنین چیزی از طرف من در رسانه‌ها مطرح شد، ولی من هیچ‌وقت صحبتی در مورد کی‌روش و تیم ملی انجام ندادم. تمام تلاشم این است که روز به روز از لحاظ فنی پیشرفت کنم و بتوانم به تیم ملی برسم. الان فقط نتایج نفت برای من مهم است.

صادقیان با اشاره به پیروزی نفت مقابل راه‌آهن و که اولین برد این تیم در لیگ پانزدهم بود، اظهار داشت: خوشحالم که برنده شدیم و در بازی‌های گذشته هم شایسته پیروزی بودیم. گفته بودم که قرار نیست تیم ما مدام بدشانسی بیاورد و در این بازی واقعاً عملکرد خوبی داشتیم. مطمئنم در مسابقات آینده شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد و به بالای جدول نزدیک خواهیم شد.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران در مورد پاس گلی که در بازی با راه‌آهن داد، گفت: خوشحالم که در پیروزی تیمم نقش کوچکی داشتم. برای من مهم این است که بتوانم رضایت کادر فنی تیم نفت را جلب کنم و روزبه‌روز بازی‌های بهتری را برای این تیم انجام دهم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج