۲۵۸۳۶۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ثروتمندترین فرد جهان برای چند ساعت!

“آمانسیو اورتگا”، تاجر اسپانیایی و مالک و موسس فروشگاه‌های لباس “زارا” برای ساعتی با پیشی گرفتن از “بیل گیتس”، بنیان‌گذار کمپانی “مایکروسافت” در جایگاه نخست ثروتمندترین فرد جهان قرار گرفت.

ثروتمندترین فرد جهان برای چند ساعت!
برترین ها: "آمانسیو اورتگا"، تاجر اسپانیایی و مالک و موسس فروشگاه‌های لباس "زارا"برای ساعتی با پیشی گرفتن از "بیل گیتس"، بنیان‌گذار کمپانی "مایکروسافت" در جایگاه نخست ثروتمندترین فرد جهان قرار گرفت.

به نوشته‌ی وب‌سایت مجله‌ی "فوربز" که ثروت لحظه‌ای ثروتمندان جهان را رصد می‌کند، صبح جمعه به وقت نیویورک، ارزش هر سهم کمپانی "ایندیتکس" متعلق به آقای اورتگا به ۳۷/۴۳ دلار رسید و باعث شد تا ثروت او به عدد ۷۹/۸ میلیارد دلار برسد. با این وجود ساعتی بعد، با کاهش ارزش هر سهم این کمپانی به ۳۷/۲۲ دلار، آقای گیتس یک بار دیگر به جایگاه ثروتمندترین فرد جهان بازگشت.

ثروتمندترین فرد جهان برای چند ساعت!

"فوربز" پیش‌بینی کرده که با توجه به نوسان‌های ارزش سهام‌ کمپانی‌های "ایندیتکس" و "مایکروسافت" و دیگر هلدینگ‌های متعلق به این دو نفر، در روزهای آینده عنوان ثروتمندترین فرد جهان، باز هم بین آن‌ها دست به دست شود.

اورتگا ۷۹ ساله که نامش به اندازه‌ی گیتس در جهان شناخته شده نیست، در سال‌های گذشته توانسته با موفقیت و نیز گسترش فعالیت‌های کمپانی‌های خود، به آرامی در فهرست ثروتمندترین‌های جهان صعود کند.

او بر خلاف بسیاری دیگر از افراد هم‌رده‌ی خود، داستان جذابی درباره‌ی چگونگی تبدیل شدنش از یک فرد فقیر به فردی ثروتمند دارد.

وی در سال ۱۹۳۶ میلادی در حالی در بحبوحه‌ی جنگ‌های داخلی اسپانیا به دنیا آمد که درآمد ماهیانه‌ی پدرش، رقم ناچیز ۳۰۰ پِزو بود. او در خاطراتش گفته که خانواده‌اش حتی همیشه توانایی مالی برای تهیه‌ی غذا را نداشتند.

اورتگا در سنین نوجوانی مجبور شد تحصیل را رها کند. او به عنوان پادوی یک فروشگاه مشغول به کار شد و تا سن ۴۰ سالگی که "زارا" را تاسیس کرد، درآمدی متوسط داشت.

با این وجود "زارا" به سرعت قوی شد و بعد از رشد در اسپانیا به فرانسه و پرتغال و انگلستان رسید و حالا در سراسر جهان به نامی شناخته‌شده تبدیل شده است.

بر اساس آخرین اطلاعات به روز شده در "فوربز"، در لحظه‌ی تنظیم این گزارش در آخر هفته‌ی بورس نیویورک، میزان ثروت "آمانسیا اورتگا" و "بیل گیتس" به ترتیب معادل ۷۸/۶ و ۷۹/۵ میلیارد دلار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا تو ایران نمیشه به این شکل برندینگ راه انداخت؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج