جاباما
۲۵۸۶۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دونالد ترامپ: توافق به ضرر آمریکا است

نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا طی سخنانی در یک برنامه تلویزیونی، توافق هسته ای ۱+۵ با ایران را فاجعه خواند.

خبرگزاری مهر: نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا طی سخنانی در یک برنامه تلویزیونی، توافق هسته ای ۱+۵ با ایران را فاجعه خواند.

دونالد ترامپ در یک برنامه شبکه تلویزیونی ای بی سی حاضر شد و به سوالات مجری این شبکه پاسخ داد. وی توافق هسته ای ایران را یک فاجعه خواند و گفت این توافق بیشتر از همه به ضرر خود آمریکا تمام می شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا گفت: آمریکا و ایران به تفاهمی دست یافته اند که به نظر من یکی از بدترین و ابلهانه ترین قراردادهایی است که از طریق مذاکره حاصل شده و اگر هیلاری انتخاب شود از این هم بدتر خواهد شد.

ترامپ اعتقاد دارد انتخاب کلینتون، از حزب دموکرات به عنوان رئیس جمهوری آمریکا، اوضاع آمریکا را از این هم بدتر می کند و وضعیت اقتصادی به سراشیبی وحشتناک سقوط خواهد کرد.

نامزد میلیاردر جمهوری خواه آمریکایی در عین حال با اشتباه خواندن حمله آمریکا به عراق گفت: اگر صدام حسین در راس قدرت بود دیگر با گسترش تروریسم در عراق روبرو نبودیم.

وی با انتقاد شدید از سیاست های اوباما و هیلاری کلینتون در مصالحه با دشمنان این کشور افزود در صورتی که به کاخ سفید راه پیدا کند بودجه نظامی را افزایش و قدرت آمریکا را تقویت خواهد کرد.

ترامپ پیش از این نیز بارها دولت اوباما را به کاستن از قدرت آمریکا در عرصه بین الملل متهم کرده است. وی اعتقاد دارد اوباما، آمریکا را به کشوری ترسو و ضعیف تبدیل کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج