۲۵۸۶۹۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جزییات طرح مسکو برای سوریه

منابع مطلع می‌گویند، طرح سیاسی روسیه برای حل بحران سوریه شامل گفت‌وگوی دولت با معارضان، سپس توافق بر سر تشکیل دولت با اعضای دو طرف است.

خبرگزاری فارس: منابع مطلع به شبکه المیادین گفتند که مسکو برای حل بحران سوریه طرحی را اعلام کرده است و از بشار اسد رئیس جمهوری سوریه خواسته است که در صورت امکان آن را بررسی کند.

بر اساس آنچه منابع به المیادین گفته‌اند، این طرح شامل گفت‌وگوی دولت سوریه با معارضان سپس تشکیل دولت از اعضای دو طرف است بدون اینکه شامل پست ریاست جمهوری بشار اسد شود.

طبق این گزارش، در صورت تشکیل دولت از دو طرف، کمیته‌های انتخاباتی شکل می‌گیرد و خواستار برگزاری انتخابات تا ۱۸ ماه می‌شود.

این انتخابات ابتدا پارلمانی و سپس ریاست جمهوری خواهد بود و همه می‌توانند در آن نامزد شوند.

منابع آگاه در ادامه به شبکه المیادین، گزارش دادند، در دیدار «بشار اسد» با «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه، به وی اطینان داده است که این طرح تا برگزاری انتخابات شامل پست ریاست جمهوری نمی‌شود.

این منابع می‌افزایند: رئیس‌جمهور روسیه در این دیدار به رئیس‌جمهور سوریه گفته است: دشمنان سرسخت مسکو، انگلیس و آمریکا هستند و فرانسه نیز منافع خود را در فروش سلاح پیش می‌برد.

المیادین در انتها به نقل از منابع آگاه گزارش داد: در دیدار دو رئیس‌جمهور، پوتین از بشار اسد خواسته است که آیا امکان دارد که به دقت، پیشنهاد ارائه شده را مورد ملاحظه قرار دهد؟.

این منابع همچنین گفتند که بشار اسد با الحاق گروه‌های مسلح به ارتش و حتی گفت‌وگو با آنان موافقت کرده به این شرط که سلاح خود را تحویل دهند و به مبارزه با تروریسم بپیوندند.

هنوز منابع رسمی سوریه این محتوا را تایید نکرده‌اند اما بشار اسد در گفت‌وگو با پوتین اعلام کرده است که سرکوب تروریسم مقدمه راهکار سیاسی بحران است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج