۲۵۸۷۹۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کدام مبلمان برای خانه شما مناسب تره؟

مبلمان ها به راحتی می توانند بر احساس و تجربه شما از فضای داخلی تاثیر گذار باشند، آن ها می توانند به شما حس راحتی بدهند یا برعکس وادارتان کنند تا رسمی و خشک رفتار کنید.

کدام مبلمان برای خانه شما مناسب تره؟





وب سایت چیدانه: مبلمان ها به راحتی می توانند بر احساس و تجربه شما از فضای داخلی تاثیر گذار باشند، آن ها می توانند به شما حس راحتی بدهند یا برعکس وادارتان کنند تا رسمی و خشک رفتار کنید.

کدام مبلمان برای دکوراسیون داخلی منزل شما مناسب تر است؟

کدام مبلمان برای خانه شما مناسب تره؟

همه ما مبلمان ها را به چشم عناصری که به یک فضا جان می دهند و به آن روح و عینیت می بخشند می شناسیم. اما این عناصر جلوه بخش همان قدر که می توانند در زیبایی یک فضا تاثیر گذار باشند به همان اندازه هم می توانند در جهت عکس آن عمل کنند، البته اگر در انتخاب آن ها نکات مهم را در نظر نگیریم، این مطلب می خواهد به شما نشان دهد که چگونه می توانید دکوراسیون داخلی زیباتری به واسطه انتخاب درست مبلمان ها داشته باشید پس این مطلب جذاب را از دست ندهید و با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

رستوران ایتالیایی گرانو در تهران، نگاهی نو به طراحی داخلی رستوران

کدام مبلمان برای خانه شما مناسب تره؟

امروژه یکی از چالش های طراحی دکوراسیون داخلی ایجاد یک فضای پیوسته از درون به بیرون است، که اکثر معماران برجسته خودشان را با آن درگیر می کنند و در نهایت خالق اثری می شوند که کمتر کسی می تواند از آن لذت نبرد، هومن بالا زاده از گروه معماری هوبا دیزاین یکی از همان معماران برجسته است که به خوبی این چالش را پشت سر گذاشته و توانسته رتبه اول در ششمین دوره مسابقه طراحی داخلی در بخش ساختمان های عمومی را از آن خود کند. با چیدانه همراه باشید تا باهم به این رستوران منحصر به فرد سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

۸ وسیله که اتاق خواب شما کم دارد!

کدام مبلمان برای خانه شما مناسب تره؟

در دید اکثر ما در نگاه اول اتاق خواب محدود به تختخواب و کمدش می شود اما شاید جزییات ریزی کنار این دو عنصر اصلی و اولیه قرار می گیرد نقش بیشتری در جلوه و زیبایی بصری دکوراسیون داخلی اتاق خواب ما داشته باشد، جزییاتی که تاثیر گذاری آنها در برخی موارد بیشتر از داشتن یک تخت خواب نرم می تواند در آرامش پذیری ما موثر باشد، با چیدانه همراه باشید تا با هم بررسی برخی از این جزییات ساده اما کاربردی بپردازیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

ساختمان اداری- تجاری مهراز، قدبلندترین همسایه در خیابان دولت تهران

پروژه بزرگ در هر شهر آبرو و نماد آن شهر میتواند باشد و پروژه های کوچک، واقعیت آن. واقعیتی که بدنه شهر را تشکیل می دهد.ساختمان اداری-تجاری مهراز یکی از پروژه های نسبتا کوچک و بی شمار شهر تهران است.

کدام مبلمان برای خانه شما مناسب تره؟

و در منطقه ای واقع شده که جزء مناطق گران و مرکز شهر نیست و بافتی قدیمی و محلی در آن موجود است منطقه ی دولت که هنوز در آن خانه های قدیمی و حیاط دار، ساختمان هایی متعلق به دوره پهلوی، مغازه هایی با قدمت بیش از ۵۰ سال دیده می شود. و این ساختمان توانسته در کنار آنها خوش بدرخشد و افتخار فینالیست جایزه معمار در بخش عمومی، سال ۱۳۹۴ را از آن خود کند با چیدانه همراه باشید تا با هم به این ساختمان اداری منحصر به فرد دفتر معماری بوژگان با معماری حامد بدری احمدی سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

۷ ایده استفاده از شمع در دکوراسیون منزل

کدام مبلمان برای خانه شما مناسب تره؟

عجب معجزه ای است این آتش! آتش تو را می برد به عمق خیالی وصف ناشدنی! پاییز پادشاه فصل های عاشقی است! می گویند شب های پاییز بلند است چه خوب می شد شب های فصل عاشقی را عاشقانه سپری کنیم! برای لحظات عاشقانه داشتن نیازی نیست حتما عاشق باشید! نیازی نیست هزینه آن چنانی کنید! کافی است عاشقانه فکر کنید. عاشقانه های کوچک به سراغ تو خواهند آمد! با چیدانه همراه باشید برای داشتن یک عاشقانه ی جذاب و مقرون به صرفه.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج