۲۵۸۸۱۰
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

ساعت هوشمند «گارمین» برای ورزشکاران

گارمین نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود را که برای استفاده توسط ورزشکاران طراحی و تولید شده، معرفی کرد.

zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: گارمین نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود را که برای استفاده توسط ورزشکاران طراحی و تولید شده، معرفی کرد. این ساعت هوشمند قادر است تا فعالیت‌های ورزشی کاربران را ثبت کرده و اطلاعات مربوط به میزان آمادگی بدنی ورزشکاران را بصورت مجتمع در اختیار کاربران قرار دهد.

ساعت هوشمند «گارمین» برای ورزشکاران

گارمین نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود را که با در نظر گرفتن ورزشکاران روانه‌ی بازار شده، معرفی کرد. این ساعت‌های هوشمند قادرند تا اطلاعات مربوط به میزان فعالیت ورزشی و آمادگی جسمانی ورزشکاران و به خصوص دوندگان را ذخیره کنند. اطلاعات ثبت شده توسط این ساعت هوشمند را می‌توان با استفاده از اپلیکیشن توسعه یافته برای گوشی‌های هوشمند مشاهده کرد.

ساعت‌های هوشمند جدید معرفی شده توسط گارمین شامل Forerunner ۲۳۰، Forerunner ۲۳۵ و Forerunner ۶۳۰ است که همگی به سنسور موقعیت یاب ماهواره‌ای مجهز شده‌اند. با استفاده از این سنسور، محصولات جدید گارمین قادرند تا سرعت و مسافت طی شده توسط کاربر را اندازه‌گیری کنند. این ساعت‌های هوشمند برای استفاده در تمام ساعات شبانه روز طراحی شده‌اند و با استفاده از آن‌ها می‌توان تعداد قدم‌ها، کالری سوزانده شده و همجنین میزان خواب کاربر را اندازه‌گیری کرد. همچنین از قابلیت‌های دیگر این ساعت هوشمند باید به Auto Lap و Auto Pause اشاره کرد. هر سه ساعت هوشمند عرضه شده توسط گارمین قادرند تا ۵۰ متر در برابر نفوذ آب مقاومت کنند.

گارمین ساعت هوشمند خود را به قابلیت جدیدی مجهز کرده که البته می‌توان در سایر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، از وجود چنین قابلیتی استفاده کرد. محصولات جدید گارمین که همان ساعت‌های هوشمند سری Forerunner این کمپانی هستند، قادرند تا اعلانیه‌های گوشی‌های اندروید و آیفون‌های اپل را به کاربر نمایش دهند. ساعت‌های جدید گارمین را می‌توان با استفاده از بلوتوث به به گوشی‌های هوشمند متصل کرد و از این طریق امکان کنترل موسیقی در حال پخش روی گوشی هوشمند، دریافت ویجت‌های جدید و همچنین دریافت واچ فیس‌های جدید برای ساعت هوشمند گارمین وجود دارد.

دو نسخه‌ی Forerunner ۲۳۰ و Forerunner ۲۳۵ از نظر مشخصات فنی شبیه به هم هستند و تنها تفاوت موجود بین این دو ساعت هوشمند فقط در بهره‌گیری از سنسور نوری ضربان قلب در Forerunner ۲۳۵ است. نبود سنسور نوری ضربان سنج در نمونه‌ی دیگر این ساعت هوشمند بدین معنی نیست که نمی‌توان با استفاده از ضربان قلب را سنجید، بلکه این ساعت‌هوشمند نیز چنین قابلیتی دارد، با این تفاوت که برای استفاده از آن باید سنسورهای +ANT را که روی سینه می‌چسبند، مورد استفاده قرار داد. قابلیت سنجش میزان ضربان قلب تنها تعداد ضربان کاربر را نمایش نمی‌دهد، بلکه با استفاده از آن می‌توان میزان حجم اکسیژن گیری هر فرد را نیز مشخص کرد. ساعت‌های گارمین قادرند تا با بهره‌گیری از این اطلاعات، میزان استراحت مورد نیاز پس از یک فعالیت ورزشی سنگین و همچنین زمانی را که کاربر می‌تواند در آن به فعالیت سنگین بپردازد، محاسبه کنند.

گارمین مدعی است که نمونه‌ی ۲۳۰ قادر است تا ۱۶ ساعت را در حالت ورزشی بدون نیاز به شارژ به فعالیت بپردازد. در حالت استفاده‌ی عادی که شامل ثبت فعالیت‌های کاربر و همجنین نمایش اعلانیه‌های گوشی است، این ساعت قادر است تا ۵ هفته بدون نیاز به شارژ شدن به فعالیت بپردازد. Forerunner ۲۳۵ قادر است در حال ثبت فعالیت‌های ورزشی در کنار فعال بودن GPS تا ۱۱ ساعت به کار خود ادامه دهد. این ساعت هوشمند در حالت معمولی تا ۹ روز انرژی مورد نیاز را بدون شارژ شدن ذخیره می‌کند.

Forerunner ۶۳۰ از وجود یک صفحه‌ی نمایش رنگی با رزولوشن و وضوح بالا بهره می‌برد. همچنین باید به بهره‌گیری از ویبره و قابلیت اتصال به شبکه‌های بی‌سیم نیز اشاره کرد. با استفاده از قابلیت بی سیم می‌توان حتی در صورتی که گوشی‌هوشمند از طریق بلوتوث به ساعت متصل نباشد، اطلاعات مورد نظر را به راحتی از طریق شبکه‌ی بی‌سیم در حساب کاربری خود آپلود کرد.

هرچند Forerunner ۶۳۰ از وجود سنسور ضربان سنج بی بهره است، اما می‌توان از سنسور ضربان سنج سینه‌ای HRM-Run Chest استفاده کرد. این ساعت هوشمند قادر است با برقراری ارتباط با این سنسور، ضربان قلب کاربر را اندازه‌گیری کند. از جمله‌ی سایر قابلیت‌های این ساعت هوشمند باید به شمارش قدم‌ها در هر دقیقه و همچنین میزان تماس با زمین اشاره کرد.

گارمین مدعی است این ساعت هوشمند قادر است تا ۱۶ ساعت در حالت فعال بودن سنسور GPS و تا ۴ هفته در حالت معمولی بدون شارژ به فعالیت خود ادامه دهد.

گارمین زمان دقیقی را برای عرضه‌ی نسل جدید ساعت‌های هوشمند ورزشی خود ارائه نکرده، اما احتمالا این سری از ساعت‌های هوشمند کمپانی در سه ماهه‌ی چهارم، یعنی در فصل جاری روانه‌ی بازار خواهند شد. گارمین Forerunner ۲۳۰ را به قیمت ۲۵۰ دلار به فروش خواهد رساند که در صورت خریداری این ساعت با سنسور ضربان سنج سینه‌ای، باید ۵۰ دلار دیگر به این مبلغ اضافه کرد. Forerunner ۲۳۵با قیمت ۳۳۰ دلار و Forerunner ۶۳۰ به ترتیب با قیمت ۴۰۰ و ۴۵۰ دلار برای نسخه‌ی معمولی و نسخه‌ی مجهز به سنسور ضربان سنج سینه‌ای روانه‌ی بازار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج