۲۵۸۸۴۰
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

توضیح وزارت ارشاد درباره اختلال در تلگرام

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: اختلال در شبکه تلگرام، به فیلترینگ ربطی ندارد و این موضوع، خارج از اختیارات ما در وزارت ارشاد است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: اختلال در شبکه تلگرام، به فیلترینگ ربطی ندارد و این موضوع، خارج از اختیارات ما در وزارت ارشاد است.

حسین نوش‌آبادی گفت:‌ استفاده از شبکه‌های اجتماعی در صورتی که برای جامعه مفید باشند، اشکالی ندارد و تا جایی که شامل مسائل زننده نباشد، دولت همکاری خواهد کرد. با این حال، ما تا کنون اقدامی برای فیلتر کردن تلگرام نکرده‌ایم.

او ادامه داد: از طرف مسوولان جمهوری اسلامی تماس و تذکراتی داده شده است که کانال‌های غیراخلاقی را مسدود کنند. این طرح ابتدا مورد توجه قرار گرفت و مدتی کانال‌های غیراخلاقی مسدود شدند، اما متأسفانه ادامه پیدا نکرد. در ادامه گفته شد که اگر رفتارهای ضداخلاقی در این شبکه ادامه پیدا کند، باید تصمیم جدی بگیریم.

وی توضیح داد: سرورها در اختیار ما نیست و باید در این زمینه هشدارهای لازم را بدهیم. ما باید تدابیر لازم را بیندیشیم تا بتوانیم کانال‌هایی را که تصاویر مستهجن و غیراخلاقی منتشر می‌کنند، مورد پیگیری قرار دهیم و پیشنهادی به دولت برای این حریم‌شکنی‌ها خواهیم داد.

نوش‌آبادی در نشستی که چهارم آبان‌ماه در وزارت ارشاد برگزار شد، تأکید کرد: ما به حریم خصوصی مردم احترام می‌گذاریم و به حقوق شهروندی پایبندیم. در عین حال، محتوای مجرمانه سایت‌هایی را که بی‌بندباری را ترویج می‌کنند، توسط کارگروهی رصد می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین

      خوش به حالمون که همه چیز درسته فقط تلگراممون مشکل داره که وزیران عزیز دم به دم در مورد اون توضیح میدن ! یه بار فیلتر کنید خیال همه راحت بشه

    • نفس

      مشکل اینا فقط تلگرامه .. خدا بنده رو آزاد گذاشته اینا ول کن نیستن..از خدا که بالاتر نیستی..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج