۲۵۸۹۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حنطه: مشکلات مالی حل نشود نمی مانم

سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: شرایط تیم همین است که می‌بینید و اگر ۱۰ بازی دیگر هم انجام دهیم همین تعداد گل را می‌خوریم.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: شرایط تیم همین است که می‌بینید و اگر ۱۰ بازی دیگر هم انجام دهیم همین تعداد گل را می‌خوریم.

علی حنطه در نشست مطبوعاتی پایان بازی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: قرار بود مشکلات تیم حل شود ولی الان می‌بینم که این تیم حتی گرمکن تمرین هم ندارد و مسائل پیچیده‌تر از این حرف‌هاست.

وی افزود: شرایط استقلال اهواز چیزی نیست که یکی دو روزه حل شود. شرایط به زمان نیاز دارد زیرا به هیچ یک از وعده‌ها و وعیدها هنوز عمل نشده است.

سرمربی تیم استقلال اهواز که به شدت از مشکلات این تیم عصبانی بود بیان کرد: من تازه دو روز است توانستم این تیم را جمع کنم. مگر لیگ بچه بازی است که این گونه عمل کنیم. من به عنوان کسی که ۱۴ سال در فوتبال مربیگری می‌کنم می‌گویم که اگر وضعیت به این شکل بماند این تیم به هیچ‌جا نمی‌رسد. مگر اینکه مشکلات مالی تیم و سایر مشکلات حل شود. لیست بازیکنان پر است ولی من نمی‌دانم بازیکنان کجا هستند و در عمل می‌بینم که هیچ کس نیست.

وی عنوان کرد: از لحاظ بازی بچه‌ها زحمات خودشان را کشیدند ولی ما به مشکلات باختیم. خدا را شکر می‌کنم که بچه‌ها مردانگی کردند و با وجود این مشکلات آمدند بازی کردند و تلاش خودشان را کردند.

حنطه با بیان اینکه اگر وضعیت این‌گونه بماند در این تیم نمی‌ماند گفت: روزی که من به این تیم آمدم قرار بر این بود که مشکلات حل شود اما نشد. الان هم این بازیکنان با این وضعیت ادامه کار برایشان سخت است. تیمی که در ۴ بازی، ۱۴-۱۵ گل بخورد مریض است.

وی اظهار کرد: من یک بار در سال ۹۱ این تیم را در لیگ یک نگه داشتم ولی وقتی الان قبل از آمدن من به تیم توافق می‌شود که مشکلات مالی حل شود ولی نمی‌شود دیگر نمی‌شود کاری کرد.

سرمربی تیم استقلال اهواز در پاسخ به سوال ایسنا در مورد بازی سخت بعدی این تیم برابر سپاهان گفت: من تا الان یک تمرین دو ساعته کامل با تیم نداشته‌ام. به شکل‌های مختلفی به تعطیلات خوردیم ولی این تیم درست خواهد شد اما یک شرط دارد و شرطش این است که حداقل مشکلات مالی این تیم حل شود. وقتی بازیکن فکرش راحت نباشد صددرصد روی بازی‌اش در تیم اثر می‌گذارد. اگر مشکلات حل شود این قول را می‌دهم که بعد از تعطیلات لیگ استقلال اهواز دیگری را خواهید دید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج