۲۵۹۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

شهادت دانشجوی اهل شهرری در سوریه

امین کریمی دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) در حین انجام مأموریت در حومه شهر حلب در سوریه به شهادت رسید.

خبرگزاری فارس: امین کریمی دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) در حین انجام مأموریت در حومه شهر حلب در سوریه به شهادت رسید.

نوید خلیفه مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) از شهادت دانشجوی بسیجی این دانشگاه در حین انجام مأموریت در حومه شهر حلب در سوریه خبر داد.

وی با بیان اینکه امین کریمی از دانشجویان رشته برق الکترونیک در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل بوده است، اظهار داشت: این شهید بزرگوار در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) و در ایام تاسوعا و عاشورا به‌دست نیروهای تکفیری در کشور سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

شهادت دانشجوی اهل شهرری در سوریه

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) گفت: دانشجوی شهید امین کریمی سال‌ها با عشق و ارادت به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به خادمی خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام مشغول بود، هتک حرمت تروریست‌های مورد حمایت مستکبران و کشورهای مرتجع منطقه به اماکن مقدسه در سوریه را برنتافت و برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) راهی سوریه شد. این شهید بزرگوار سرانجام پاداش اخلاص خود را گرفت و در ماه محرم در نبرد با سرسپردگان صهیونیسم جهانی به شهادت رسید و به دیدار مولای خود حضرت اباعبدالله (ع) شتافت.

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد یادگار امام (ره) در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شهادت یکی دیگر از دانشجویان بسیجی این دانشگاه در آذر ماه ۹۲ در دفاع از حرم حضرت زینب (س)، از برنامه بسیج دانشجویی این دانشگاه برای برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه ایران نمیگه ما تو سوریه فقط مستشار داریم نه نیروی نظامی؟ پس این دانشجو و بقیه شهدا چی میگن؟ ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج