۲۵۹۱۱۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آمادگی یک لشگر برای امنیت زائران اربعین

رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات گفت: تامين امنيت زائران به عهده عراقي هاست و از يک لشگر نيروهاي مردمي که ساماندهي شده و آموزش ديده اند نیز براي کمک به نيروهاي سازماني عراقي در راستاي تأمين امنيت استفاده شده است.

خبرگزاری آریا: رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات گفت: تامين امنيت زائران به عهده عراقي هاست و از يک لشگر نيروهاي مردمي که ساماندهي شده و آموزش ديده اند نیز براي کمک به نيروهاي سازماني عراقي در راستاي تأمين امنيت استفاده شده است.

مهندس حسن پلارک رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات و رئيس ستاد اربعين با اشاره به اينکه امسال براي کنگره عظيم اربعين پيش بيني اعزام دو ميليون نفر زائر ايراني را داريم اظهار داشت: در اين ايام نيازمند مراقبت هاي امنيتي بيشتري هستيم و اقدامات لازم در اين زمينه انجام شده است.

وي با اشاره به تأمين امنيت زائران که با پاب پياده براي تجمع ميليوني و مراسم اربعين به کربلاي معلي سفر مي کنند، گفت: تامين امنيت زائران به عهده عراقي هاست.البته ما مشاوره هاي لازم را ارائه کرده ايم و عراقي‌ها نيز با تجهيزات امنيتي و گشت‌هاي هوايي و زميني و نامحسوس ، امنيت اين ايام را برقرار مي‌کنند .

رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات افزود:بر اين اساس مسيرهاي اصلي از امنيت کامل برخوردارند و از طرفي از نيروهاي مردمي نيز براي تامين امنيت بيشتر استفاده شده است.

پلارک اظهار کرد:از يک لشگر نيروهاي مردمي که ساماندهي شده و آموزش ديده اند براي کمک به نيروهاي سازماني عراقي نيز در راستاي تأمين امنيت استفاده شده است.

رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات همچنين درباره رفع مشکلات ترافيکي و تصادفات احتمالي در مسيرها نيز تصريح کرد:واحد تصادفات با داشتن بيش از ۱۰ اکيپ با مسئوليت سپاه در اين زمينه فعال خواهد بود و با استقرار در محل هاي تعيين شده تلاش خواهند کرد تا مشکلي در مسيرها پيش نيايد .

پلارک افزود: همچنين کميته‌اي نيز تحت عنوان بهداشت و درمان در ستاد اربعين ۹۴ با مسئوليت وزارت بهداشت و هلال‌احمر داريم که اکيپ‌هايي در مسير راهپيمايي و نقاط مرزي دارند که وظيفه امدادرساني به زائران دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج