۲۵۹۱۳۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رونمایی از کامپیوتر جیبی +عکس

تصور کنید بتوانید یک کامپیوتر ویندوز ۱۰ را در جیب خود حمل نمایید؟ پس بهتر است با MagicStick، یک کامپیوتر دانگل مانند دیگر که به پورت HDMI متصل می‌شود، آشنا شوید.

وب‌سایت TopInEarth: تصور کنید بتوانید یک کامپیوتر ویندوز ۱۰ را در جیب خود حمل نمایید؟ پس بهتر است با MagicStick، یک کامپیوتر دانگل مانند دیگر که به پورت HDMI متصل می‌شود، آشنا شوید.

رونمایی از کامپیوتر جیبی +عکس

MagicStick wave حاصل بودجه‌ی تامین شده در کمپین حمایتی ایندی گوگو می‌باشد. این دستگاه یک استیک کوچک و قدرتمند بوده که دارای یک پردازنده‌ی Cherry Trail Z۸۷۰۰ اینتل به همراه پردازنده گرافیکی ۱۶ هسته‌ای در کنار هشت گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است.

رونمایی از کامپیوتر جیبی +عکس

می‌توان به راحتی این کامپیوتر کوچک را به پورت HDMI تلویزیون یا مانیتور متصل کرد و برای کنترل آن از یک کیبورد و ماوس یا اپلیکیشن موبایل روی اسمارت‌فون یا تبلت استفاده کرد.

در حال حاضر می‌توان با ۲۴۹ دلار Wave را پیش‌خرید کرد و این محصول به همراه اندروید در کنار نسخه‌ی ویندوز ۱۰ سه ماهه‌ی آزمایشی عرضه می‌شود. برای دریافت نسخه‌ی کامل ویندوز ۱۰، باید ۴۹ دیگر پرداخت شود.

رونمایی از کامپیوتر جیبی +عکس

علاوه بر HDMI ۲.۰، به پورت USB ۳.۱ Type-C نیز در این دستگاه برای انتقال داده‌ی سریع‌‌تر، یک اسلات microSD برای گسترش فضای ذخیره‌سازی، و وای-فای ۸۰۲.۱۱ac امکان دسترسی است. این استیک در کمتر از هفت ثانیه راه‌اندازی می‌شود و فقط از ۵ وات انرژی استفاده می‌کند. همچنین امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی این دستگاه تا ۱۲۸ گیگابایت با پرداخت ۷۹ دلار دیگر وجود دارد.

با این حال اگر خواهان یک مدل ارزان‌تر از کامپیوترهای جیبی هستید، MagicStick One با قیمت ۹۹ دلار به فروش می‌رسد که با پردازنده‌ی کم قدرت‌تر Cherry Trail Z۸۳۰۰ و دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه است.

قرار است این محصول از ماه دسامبر وارد بازارها شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج