جاباما
۲۵۹۱۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شاهرودی: طارمی شاه ماهی پرسپولیس است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال تیمی نیست که نشود شکستش داد و روز جمعه کفه ترازو به نفع پرسپولیس سنگینی می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: رضا شاهرودی در مورد دیدار روز جمعه پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: امیدوارم که جمعه شاهد بازی خوبی باشیم، دیداری که هواداران و تماشاگران از تماشای آن لذت ببرند. اگر دو تیم ترسو بازی نکنند بازی روز جمعه پتانسیل این را دارد که یکی از دربی‌های پرگل شود.

وی ادامه داد: به نظر من نقش‌ هافبک‌های دو تیم در این دربی بسیار پررنگ است و تیمی که میانه میدان را در دست بگیرد می‌تواند برنده بازی باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در بازی با استقلال هم خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم شرایط پرسپولیس خیلی خوب باشد. بعد از درگذشت هادی نوروزی پرسپولیس توانسته از نظر روحی به شرایط خوب برگردد و تیم از نظر فنی هم وضعیت مناسبی دارد. به نظر من استقلال تیمی نیست که نشود شکستش داد و روز جمعه کفه ترازو به نفع پرسپولیس سنگینی می‌کند.

شاهرودی افزود: جمعه زور پرسپولیس به استقلال می‌چربد و هافبک‌ها و مهاجمان پرسپولیس با دوندگی زیادی که دارند می‌توانند ۹۰ دقیقه برای استقلال مزاحمت ایجاد کنند. پرسپولیس تیم سرحالی است که توانایی بردن استقلال را دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که چه بازیکنی در روز دربی نقش سازنده‌ای را برای پرسپولیس بازی خواهد کرد، گفت: مهدی طارمی شاه ماهی پرسپولیس در دربی است. اگر طارمی دچار غرور و حاشیه نشود می‌تواند سال‌ها بهترین مهاجم ایران باشد. طارمی از نظر فنی خیلی خوب است و نباید اسیر حاشیه شود. قبلاً هم دیده‌ایم که حاشیه بازیکنان بزرگ‌تر و بهتر از طارمی را هم نابود کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج