۲۵۹۱۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اکبرپور: استقلال پیروز داربی می‌شود

بازیکن سابق استقلال می‌گوید استقلال با گل‌های انصاری و کریمی بازی را می‌برد.

خبرگزاری ایسنا: علیرضا اکبرپور درباره داربی هشتاد و یکم استقلال و پر‌سپولیس و وضعیت این دو تیم در آستانه این بازی مهم، اظها‌ر کرد: دو تیم آماده هستند. استقلال روز گذشته (دوشنبه) سپاهان را با سه گل شکست دهد و این می‌تواند خط و نشانی برای قهرمانی باشد. این تیم بازیکنانی دارد که می‌توانند به راحتی گلزنی کنند. پر‌سپولیس هم در بازی که می‌توانست گل‌های زیادی را به ثمر برساند ملوان را با دو گل برد و نشان داد که دو تیم آماده هستند.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: داربی امسال ان‌شا‌ء‌الله زیبا خواهد بود و امیدوارم مربیان دو تیم با تفکر بازی دفاعی به میدان نیایند. نقطه قوت هر دو تیم در خط حمله است و می‌تواند با سرعت بالا به دروازه هم حمله کنند. نقطه ضعف استقلال در خط میانی است. جایی که بازیکنی مانند جباری وجود ندارد تا پاس‌های ناب را برای مهاجمان ارسال کند. پر‌سپولیس هم در خط دفاع با مشکلاتی روبرو است و اگر اشتباها‌ی همیشگی را پوشش دهد می‌تواند تا حدود زیادی حملات استقلال را دفع کند.

بازیکن سابق استقلال درباره نتیجه‌ این بازی و شانس پیروزی هر یک از این دو تیم ، گفت: خودم در داربی بازی کرده‌ام و سعی می‌کنم هیچ موقع این بازی را پیش‌بینی نکنم. شرایط این بازی با سایر بازی‌های لیگ متفاوت است دوست دارم استقلال برنده این بازی باشد و بتواند از سایر تیم‌ها در جدول پیش بیافتد. فکر می‌کنم اگر استقلال پیروز شود برای این تیم انصاری و کریمی گلزنی گنند.

او درباره خاطراتش در داربی‌های پایتخت، خاطرنشان کرد: خاطرات زیادی در داربی دارم. یکی از خاطراتم به زمانی بر می‌گردد که در روز بازی مربی تیم در عین نابائوری من را بر روی نیمکت نشاند. وقتی که بازیکنان پرسپولیس به سمت نیکمت ما امدند، بهروز رهبری فرد در گوش من گفت، تمام تمرینات پرسپولیس بر پایه مهار من بوده و حالا من بیرون نشسته‌ام. در نیمه دوم و زمانی که به بازی رفتم، توانستم برای تیم گل بزنم.

اکبرپور در پایان گفت: امیدوارم تماشاگران استقبال خوبی از بازی کنند و اجازه دهند دو تیم بازی خود را انجام دهند. نباید به تیم یا فرد خاصی توهین شود تا کسی با استرس وارد بازی نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج