۲۵۹۲۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رویانیان: امیدوارم پرسپولیس دربی را ببرد

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم مثل دربی خاطره‌انگیزی که با ۱۰نفر استقلال را بردیم باز هم پرسپولیس در دربی برنده باشد.

خبرگزاری فارس: محمد رویانیان در خصوص صحبت‌های فرزند مرحوم مجید سبزی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که شب گذشته در برنامه ۹۰ پخش شد گفت: باید بگویم که کمک کردن به همدیگر وظیفه همه ماست. اما درباره صحبت‌هایی که شب گذشته در برنامه ۹۰ مطرح شد باید بگویم که نام من در این برنامه در حالی برده می‌شود که هیچ اسمی از مدیران پرسپولیس قبل و بعد از مدیریت من برده نمی‌شود.

وی ادامه داد: نام من به این دلیل مطرح می‌شود چرا که به این خانواده محترم کمک کردم و شاید توقع خرید خانه از من داشتند که البته در توان من نبود و ما می‌خواستیم از طریق مسکن مهر برای این خانواده اقدام کنیم. همان زمان یادم است که صاحب خانه می‌خواست این خانواده را از خانه‌اش بیرون کند که ما خانه خوبی برای آن‌ها در غرب تهران اجاره کردیم و واقعا دیگر بیش تر از این در توان مان نبود.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: سال ۹۲ بود که پسر مرحوم سبزی تصادف بدی داشت و ما حدود ۲۲ میلیون تومان برای هزینه های درمانی وی هزینه کردیم حتی هزینه‌های درمانی همسر مرحوم سبزی را هم دادیم تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

رویانیان اظهار داشت: فقط همین را می‌گویم که همین امسال که سال ۱۳۹۴ است و من چند سالی است که در پرسپولیس مسئولیت ندارم پول رهن خانه این خانواده را با کمک حسین هدایتی تهیه کردیم و به آن‌ها دادیم. توجه داشته باشید که من دو سال است که در پرسپولیس سمت ندارم و بعد از من هفت مدیر دیگر آمدند اما اگر از خود خانم سبزی هم بپرسید این مسائل را تائید می‌کند. شاید پسر مرحوم سبزی از مادرش خبر ندارد که این حرفها را مطرح کرده است.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در خصوص دربی ۸۱ که جمعه برگزار می‌شود نیز گفت: امیدوارم به یاد همان دربی که ما در ۱۰ دقیقه و با ۱۰نفر موفق شدیم ۳ گل به استقلال بزنیم در این دربی هم پرسپولیس بتواند این برد را تکرار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج