جاباما
۲۵۹۲۳۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ترکان: نگفتم ۴ وزیر مفتخورند

اکبر ترکان گفت: نقل قول هایی که با عنوان مفت‌خوری و رانت‌خواری ۴ وزیر منتشر شده است را تکذیب می‌کنم.

خبرآنلاین: اکبر ترکان گفت: نقل قول هایی که با عنوان مفت‌خوری و رانت‌خواری ۴ وزیر منتشر شده است را تکذیب می‌کنم.

اکبر ترکان مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد به دنبال انتشار خبری به نقل از وی اظهار کرد: در قولی که به نقل از بنده منتشر شده، متاسفانه رعایت امانت نشده است. من هیچ‌گاه نگفته بودم چهار وزیری که نامه به روحانی را امضا کرده بودند، مفت‌خور یا رانت‌خوار بوده‌اند. متاسفانه برخی از رسانه‌ها به صورت مغرضانه‌ای نقل قولی را از من منتشر کردند که هیچ‌گاه درست نبود و من از این تعابیر استفاده نکردم.

وی افزود: نقل قول‌هایی که با عنوان مفت‌خوری و رانت‌خواری ۴ وزیر منتشر شده است را قویا تکذیب می‌کنم.

ترکان گفت: متاسفانه رسانه‌ها از روز گذشته تا به امروز در انتشار خبر رعایت امانت نکرده و به صورت مغرضانه و بدون رعایت اخلاق حرفه‌ای اقدام به جعل تیتر و عنوان کرده‌اند. من هیچ‌گاه این کلمات و تعابیر را در مورد هیچ‌کس به کار نبرده‌ام بلکه در مورد نامه ۴ وزیر به رئیس‌جمهور هم توضیحات دیگری دادم. در نتیجه آنچه در رسانه‌ها تا امروز منتشر شده است را درست نمی‌دانم.

مشاور رئیس‌جمهور اظهار کرد: در دولت یازدهم و در هیات دولت هیچ اختلافی وجود ندارد اما برخی تلاش می‌کنند این‌گونه القاء کنند که میان وزرا و در دولت اختلاف هست.

ترکان همچنین در مورد مصاحبه منتشرشده روز گذشته گفت: بحث ما در مورد عملکرد پتروشیمی‌ها و تاثیرگذاری آنها بر تصمیمات وزرا بود. واقعیت این است که خوراک پتروشیمی‌ها ارزان است. من در مصاحبه‌ام به تاثیرپذیری برخی وزرا از تلاش برای کاهش قیمت خوراک اشاره کردم اما حرف‌های من به طور نادرستی و البته به صورت مغرضانه تا کنون منتشر شده است. امیدوارم رسانه‌ها روند دیگری در پیش بگیرند. مفت‌خور خواندن وزرا در ادبیات سیاسی من نیست.

مشاور رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: برخی فکر می‌کنند با انتشار اخبار نادرست می‌توانند بر تصمیم‌گیری دولت تاثیر بگذارند.

وی ادامه داد: منظور من صنعت ایران بود که عادت کرده است گاز ارزان دریافت کند. ما با ارزان‌فروشی گاز مخالف هستیم. همین الان داریم گاز را با قیمت ۱۳ سنت ارزان می‌فروشیم چون قیمت جهانی گاز سه برابر این مقدار است.

ترکان همچنین در مورد برنامه‌های دولت گفت: این نامه نشانه‌ای از اختلاف در تیم اقتصادی دولت را به همراه نداشته است و نباید نتیجه گرفت که کار این چهار وزیر در اصول اقتصادی دولت خللی ایجاد کرده است. تعبیر رانت‌خواری برای عملکرد چهار وزیر هم که از جانب من نقل شده بود تعبیری نادرست و برداشتی ناصواب از یک مصاحبه بود. متاسفانه برخی از رسانه‌ها اخلاق را رعایت نمی‌کنند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد با بیان اینکه برنامه دولت برای ۶ ماه آینده عبور از رکود و رونق تولید است، تصریح کرد: وزرای اقتصادی دولت نیز در این جهت گام برمی‌دارند. بنابراین نباید این‌طور تصور شود که در دولت یازدهم اختلافی در عملکرد وزرا وجود دارد. متاسفانه برخی بهره‌برداری نادرستی از اخبار منتشرشده کردند که من به عنوان مشاور رئیس‌جمهور وجود این نوع اختلافات را خبر نادرست و برداشت ناصوابی می‌دانم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج