۲۵۹۲۶۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کیسه هوا، محافظ نامرئی آیفون +عکس

زمين خوردن آيفون گرانقيمت و دوست داشتني مي‌تواند در يک لحظه غم انگيز باشد که ممکن است به خرد شدن نمايشگر گوشي و ناراحتي پس از آن منجر شود.

خبرگزاری ایسنا: زمين خوردن آيفون گرانقيمت و دوست داشتني مي‌تواند در يک لحظه غم انگيز باشد که ممکن است به خرد شدن نمايشگر گوشي و ناراحتي پس از آن منجر شود.

اين روزها در بازار محافظهاي متنوع و رنگارنگي براي جلوگيري از آسيب رسيدن به گوشيهاي هوشمند گرانقيمت اما آسيب پذير وجود دارد؛ اما برخي کاربران وجود يک پلاستيک اضافي را روي گوشي خود نمي‌پسندند و معتقدند گوشي را از رخ مي‌اندازد.

کیسه هوا، محافظ نامرئی آیفون +عکس

شرکت اپل که هميشه به ارائه طرح هاي هوشمندانه معروف است اين بار نيز با درک هوشمندانه نياز کاربران طرح محافظ جمع شونده اي را به ثبت رسانده که به طور خودکار هر زمان که احساس کند گوشي در حال سقوط است، فعال مي‌شود. اين سيستم، اختراع ديگري از سوي اپل بوده و شامل مکانيزم محافظي است که هنگام سقوط گوشي روي نمايشگر باز مي‌شود تا هرگونه ضربه احتمالي را به خود جذب کند.

کارايي اين اختراع تحت عنوان" حفاظ اکتيو نمايشگر دستگاههاي الکترونيکي" داراي چند بامپر يا صفحه تعبيه شده در چهار گوشه نمايشگر است که از پلاستيک انعطاف پذير، پليمر يا فلزات باريک ساخته مي‌شود و هر زمان که شتاب سنج، ژيروسکوپ يا حسگر ارتفاع تشخيص دهد گوشي به طور ناگهاني از دست کاربر خارج شده باز شده و روي نمايشگر را مي‌گيرد.

به رغم اينکه آيفون شش اس و شش اس پلاس از شيشه نمايشگر ياقوت کبود ارتقا يافته و همچنين قاب آلومينيومي تقويت شده سري ۷۰۰۰ بهره مي برند، نمايشگر، ضعيف ترين بخش گوشي بوده و برابر ضربه شديد آسيب پذير است. اما کاربران نبايد به دليل اين ثبت اختراع از بابت افتادن آيفون به زمين خيالشان راحت شود چرا که اين امکان فقط در حد طرح است و هيچ تضميني وجود ندارد که به مرحله توليد برسد.

تقاضا براي محافظت از نمايشگر گوشيها پس از ورود گوشيهاي لمسي به بازار بالا گرفته است. اگرچه راهکار اپل براي حل اين مشکل ممکن است محقق نشود ولي مطمئنا از طرح شرکت هوندا مبني بر تعبيه چند کيسه هوا در داخل گوشي که به محض افتادن دستگاه باز مي‌شوند، ملموس تر به نظر مي‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج