۲۵۹۲۶۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سامره: پیش بینی‌ام برد استقلال است

مهاجم سابق استقلال گفت: پیش بینی می‌کنم که در دربی ۸۱ استقلال با نتیجه ۳ بر ۲ حریف را شکست دهد.

خبرگزاری فارس: علی سامره در مورد دربی ۸۱ گفت: انگیزه و اهداف دربی فرق می‌کند و بچه‌ها با یک روحیه و انگیزه خاصی می‌آیند و معتقدم مسابقه دربی با همه مسابقات فرق دارد.

وی ادامه داد: بسیاری از تیم‌ها با رفتن نیروهای جوانشان تضعیف شدند اما استقلال و پرسپولیس با اتکا به جوانان خود نمایش‌های خوبی داشتند و بازی‌های خوبی را انجام دادند. بنابراین با وجود همین جوانان فکر می‌کنم دربی رو به جلو و پر گل شود.

سامره در مورد پیش بینی‌اش از دربی گفت: امیدوارم خدا کمک کند و استقلال این بازی را ۳ بر ۲ ببرد. لطف دربی به پر گل شدن آن است و اگر پل گل نشود فایده ندارد. فکر می‌کنم با توجه به جوان بودن و جسارت دو تیم موقعیت‌های زیادی در این دو تیم ایجاد شود.

وی در مورد اینکه شکست در دو دربی اخیر تاثیر منفی در روحیه استقلال ندارد گفت: دربی در هر فصل مختص به خودش است چه ۱۰ بر صفر تیمی ببرد و چه ۱۰ بر صفر ببازد مانند یک فینال است . فکر می‌کنم برای مسابقه اتحاد خاصی بین بازیکنان و هواداران به وجود می‌آید و حتی مشکلات نیز فراموش می‌شود.

سامره در مورد شرایط تیم امید استقلال گفت: در حال حاضر جزو سه تیم اول هستیم اما امیدوارم در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم هرچند که هیات مدیره و افشارزاده قول داده‌اند تا بیشتر به تیم‌های پایه توجه کنند چون نان ‌آن‌ها را استقلال خواهد خورد و مطمئن باشید با بها دادن به این جوان‌ها بار ۱۰ ساله استقلال بسته خواهد شد.

مهاجم سابق استقلال در مورد اینکه برد ۳ بر صفر استقلال باعث غرور این تیم نخواهد شد گفت: مطمئن باشید اگر ۳ گل هم می‌خوردند برای دربی با تمام وجود می‌آمدند تا هواداران را خوشحال کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج