۲۵۹۳۸۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

کشف جسد متلاشی در کانال آب در زابل

کارآگاهان پلیس زابل در استان سیستان وبلوچستان حل معمایی جنایی را در دستور کار دارند که به نظر می‌رسد در آن یک نفر به قتل رسیده‌باشد.

خبرآنلاین: کارآگاهان پلیس زابل در استان سیستان وبلوچستان حل معمایی جنایی را در دستور کار دارند که به نظر می‌رسد در آن یک نفر به قتل رسیده‌باشد.

این معمای جنایی از ۳۰ مهر ماه امسال و وقتی روستاییان محدوده «بنجار» تا «ژاله‌ای» از توابع زابل با یک جنازه در کانال آب مواجه شدند پیش روی تیم جنایی قرار گرفته‌است.

ابوالفضل نجفی، دادستان شهر زابل درباره کشف این جسد به خبرآنلاین گفت: تحقیقات پلیس و تیم جنایی در چند روز گذشته شروع شده‌است ولی به دلیل وضعیت جسد هنوز به اطمینان نمی‌توانیم بگوییم این فرد به قتل رسیده یا به طرز دیگری جان باخته‌است.

کشف جسد چه معمایی طرح کرد؟

آخرین روز از نخستین ماه پاییز حدود ساعت ۲ بعدازظهر روستاییان اهل «بنجار» از توابع زابل متوجه چیزی غیرعادی در محدوده زمین‌های کشاورزی خود شدند. وقتی یکی از آن‌ها برای وارسی جلوتر رفت از بوی ناخوشایند آن متوجه شد که با یک لاشه مواجه است. کمی بیشتر که دقت کرد متوجه شد چیزی که جلوی پای او قرار دارد یک جسد است.

این فرد با صداکردن بقیه روستاییان از آن‌ها کمک خواست و بدین‌ترتیب موضوع به پلیس اطلاع داده شد. با ورود ماموران به محل کشف جسد نخستین گمانه‌زنی‌ها درباره این جسد مطرح شد و ماجرا به بازپرس شعبه دوم دادسرای زابل گزارش شد.

به دستور این مقام قضایی تحقیقات علمی و تخصصی به کارآگاهان پلیس آگاهی زابل سپرده‌شد. این در حالی بود که از آنچه در صحنه کشف جسد به ذهن می‌رسید این بود که جسد یک انسان سوزانده شده و سپس دفن شده است اما پس از دفن حیوانات جسد را از زیر خاک بیرون کشیده و به قسمت‌های بالاتنه آن آسیب جدی وارد کرده‌اند.

در همین حال یکی از وب‌سایت‌های محلی با اعلام این خبر تأکید کرد که پلیس براساس شواهد به دست آمده از جسد از جمله مو و شکل استخوان‌ها آن را متعلق به یک زن دانسته‌است.

با این حال هنوز نظریه پزشکی قانونی درباره این جسد تکمیل و تحویل بازپرس پرونده نشده‌است، گو اینکه شنیده‌ها از مردم محل حاکی از آن است که گویا این زن ۲۰ روز قبل از کشف جسد به ضرب گلوله کشته شده‌است.

دادستان زابل چه گفت؟

ابوالفضل نجفی، دادستان شهر زابل ضمن تأکید براین نکته که نمی‌تواند آنچه رسانه‌های محلی دراین‌باره منتشر کرده‌اند را تأیید کند به خبرآنلاین گفت: تاکنون آنچه از بررسی‌های تیم جنایی به دست آمده چنان نیست که بتوانیم جنسیت، سن، هویت و مشخصه قابل اطمینانی از صاحب جسد اعلام کنیم.

دادستان زابل همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا در چند روز یا هفته‌های اخیر اعلام فقدانی داشته‌اید که بتوانید با بررسی ارتباط آن پرونده با جسد تحقیقاتی را آغاز کنید توضیح داد: چنین گزارشی نداشته‌ایم و این در حالی است که ما هنوز نمي‌توانیم به اطمینان اعلام کنیم که جسد کشف شده حاصل وقوع یک قتل است یا علت مرگ آن چیز دیگری بوده‌است.

با این حال با‌گذشت ۵ روز از زمان کشف جسد هنوز معمای این ماجرا سر به مُهر دارد و پلیس در حال بررسی این ماجراست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج