۲۵۹۴۱۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

حاجیلو: امیدوارم پرسپولیس ۶ تایی شود

سرپرست تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه دوست دارم روز جمعه استقلال برنده میدان باشد گفت: امیدوارم استقلالی‌ها بتوانند نتیجه ۶ بر صفر را تغییر دهند.

خبرگزاری مهر: اصغر حاجیلو با اشاره به وضعیت تیم فوتبال سایپا در پایان هفته دهم لیگ برتر گفت: در حال حاضر سایپا شرایط خوبی دارد و همگی هم‌قسم هستیم تا بتوانیم در دیدارهای آینده نتایج خوبی کسب کرده و شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات جلالی با سایپا حل شده است، ادامه داد: خوشبختانه جلسه خوبی برگزار کردیم و همه مشکلات را به فراموشی سپرده تا بتوانیم با بازی های خوبی که ارائه می‌دهیم، به بالای جدول برسیم.

وی در خصوص دیدار استقلال و پرسپولیس که روز جمعه برگزار خواهد شد، توضیح داد: از قدیم که ما بازی می کردیم و شاید قبل از ما هم همیشه این دیدار از حساسیت های ویژه ای برخوردار بود و نمی توانیم به راحتی از این دیدار بگذریم. هیچ وقت نمی توان به نتایج قبل دو تیم برای دربی استناد کرد. بارها اتفاق افتاده است که تیمی ضعیف تر بوده، اما توانسته برنده دربی باشد.

سرپرست باشگاه سایپا در پاسخ به این سوال که شرایط دو تیم را برای این دیدار چگونه می بینید، خاطرنشان کرد: به نظر من استقلال از جوانان به خوبی استفاده می کند و توانسته نتایج خوبی نیز کسب کند، اما مظلومی باید حواسش باشد که فوتبال ۹۰ دقیقه است و اشتباهی را که در بازی آخر حضورش انجام داد، تکرار نکند، زیرا در آن بازی فکر می کرد که برنده دیدار است، اما در دقایق پایانی شکست را با پیروزی عوض کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: پرسپولیس از خط هافبک و فوروارد خوبی سود می برد، اما به نظر من خط دفاع این تیم نقطه ضعف آن است و استقلال باید تمام تلاش خود را انجام دهد تا از این نقطه ضعف به بهترین وجه استفاده کند.

مدافع پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که به نظر شما چه تیمی برنده خواهد شد؟ گفت: هر تیمی که با تمرکز بالا با آرامش بیشتری در زمین حضور پیدا کند، برنده دیدار خواهد بود.

حاجیلو در پاسخ به این سوال که به نظر شما استقلال با چه نتیجه ای پرسپولیس را شکست خواهد داد؟ گفت: قلبا دوست دارم استقلال برنده باشد ولی امیدوارم بچه ها جمعه بتوانند نتیجه ۶ بر صفر سال ۵۲ را تغییر دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات و اختلافات شما با برخی از مسئولین استقلال حل شده است یا خیر گفت: به این سوال جواب نمی دهم و آن را فراموش کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آرزو بر جوانان عیب نیست پیرمرد!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج