۲۵۹۵۸۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

قتل همسر و فرزند به دلیل سوظن

مرد جوان وقتی به رابطه همسرش با مردی غریبه شک کرد، دختر و همسرش را به قتل رساند.به گزارش خبرنگار ما، این مرد روز گذشته در حالی پای میز محاکمه رفت که موفق به جلب رضایت اولیای ‌دم شده ‌بود.

روزنامه شرق: مرد جوان وقتی به رابطه همسرش با مردی غریبه شک کرد، دختر و همسرش را به قتل رساند.به گزارش خبرنگار ما، این مرد روز گذشته در حالی پای میز محاکمه رفت که موفق به جلب رضایت اولیای ‌دم شده ‌بود.

مطابق کیفرخواست صادرشده، مأموران پلیس، ٢٣ تیر سال ٨٨ در جریان انفجار خانه‌ای قرار گرفتند. بعد از اینکه مأموران آتش‌نشانی به خانه رفتند و منطقه را امن کردند، متوجه شدند جسد یک زن جوان و یک دختربچه چهارساله در آن خانه است در تحقیقات بعدی شوهر زن جوان به پلیس گفت همسر و فرزندش بر اثر یک حادثه جان‌شان را از دست داده‌اند و احتمالا مشکلی که در شیلنگ گاز وجود داشته باعث این انفجار شده‌ است؛ اما گزارش آتش‌نشانی نشان می‌داد مرگ مادر و دختر قتل عمد است.

در این گزارش آمده‌ بود بنزین عامل اصلی آتش‌گرفتن مادر و دختر بوده ‌است. با اعلام این نظریه یک‌بار دیگر مرد جوان بازجویی شد. او گفت: به زنم شک داشتم به همین دلیل با هم درگیر شدیم و من با شیلنگ او را زدم و بعد بنزین روی او ریختم.

احتمالا چون آبگرمکن روشن بوده خانه منفجر شده است و همسر و دخترم جان باختند. با شکایت اولیای‌ دم و صدور کیفرخواست علیه متهم، ازآنجاکه یکی از مقتولان فرزند متهم بود و نمی‌شد برای متهم به دلیل این قتل درخواست قصاص کرد، اولیای ‌دم زن جوان درخواست قصاص را علیه این مرد مطرح کردند؛ اما در نهایت اعلام گذشت کردند و این بار پرونده برای محاکمه متهم به لحاظ جنبه عمومی جرم در اختیار دادگاه قرار گرفت. متهم بعد از اینکه کیفرخواست علیه او خوانده ‌شد، در جایگاه حاضر شد و گفت: من زن و بچه‌ام را به عمد نکشتم.

آنها را خیلی هم دوست داشتم. مدتی بود که به رابطه زنم با مردی غریبه شک کرده‌ بودم و نشانی‌هایی که این رابطه را تأیید می‌کرد، پیدا کرده ‌بودم. روز حادثه با زنم درگیر شدم. به او گفتم کاری می‌کنم پشیمان شود. بعد از اینکه او را کتک زدم، بنزین رویش ریختم و گفتم می‌کشمت؛ اما واقعا نمی‌خواستم این کار را بکنم. بعد از خانه بیرون آمدم احتمالا ازآنجا‌که آبگرمکن روشن بود و من هم بنزین پاشیده ‌بودم، خانه آتش‌ گرفته است و بعد هم منفجر شده است.

متهم گفت: از کاری که کرده‌ام خیلی پشیمان هستم. من اصلا نمی‌خواستم به آنها آسیبی وارد کنم و فقط برای اینکه زنم را بترسانم این کار را کردم. آن بچه مال خودم بود و من خیلی دوستش داشتم و حالا هم برای کاری که کردم درخواست بخشش دارم. اولیای ‌دم همسرم من را بخشیده‌اند، آنها دیه گرفتند چون می‌دانستند من واقعا قصد کشتن زن و بچه‌ام را نداشته‌ام. با توجه به اینکه شش سال است در زندان‌ام، درخواست دارم من را ببخشید و دوباره زندانی‌ام نکنید. این مدت به من خیلی سخت گذشته ‌است و فشار زیادی را تحمل کرده‌ام. بعد از متهم، وکیل مدافع او در جایگاه حاضر شد و دفاعیات خود را مطرح کرد. با پایان جلسه رسیدگی، هیأت قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داغون

      حیف خاک....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج