۲۵۹۶۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

موسوی: استقلال سه بر یک دربی را می‌برد

مهاجم سابق استقلال می‌گوید با توجه به شرایط سرخ آبی‌ها داربی ۸۱ بازی زیبایی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: سید علی موسوی در پاسخ به این سوال که داربی ۸۱ را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: با توجه به عملکرد استقلال و پرسپولیس در هفته‌های گذشته فکر می‌کنم که بعد از مدت‌ها یک داربی جذاب را خواهیم دید. هر دو تیم جوان هستند و این مسئله می‌تواند ضریب اشتباه‌های هر دو تیم را بالا ببرد و فکر می‌کنم شاهد فرصت‌های متعدد گلزنی در این دیدار باشیم. هر دو تیم بازیکنان با تجربه‌ای ندارند که بتوانند بازی را نگه دارند و به سمت تساوی بکشانند و به همین دلیل مطمئنم که بازی پیروز خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که نقطه قوت و ضعف استقلال را در این دیدار چه می‌داند، بیان کرد: برگ برنده استقلال در داربی پیروزی هفته قبلش برابر سپاهان است. استقلال به لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار دارد و از نقاط قوت این تیم می‌توان به ارسال‌های آنها اشاره کرد. البته این نکته را هم باید بگویم که استقلال و پرسپولیس برتری خاصی در نفرات نسبت به هم ندارند. استقلال درحال حاضر به تعادل خوبی رسیده است و نقطه ضعف این تیم هم در سازمان دفاعی است. آنها باید خیلی مراقب حملات پرسپولیس باشند.

مهاجم سابق استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که پیش بینی‌اش از نتیجه داربی چیست، اظهار کرد: من فکر می‌کنم بازی چیزی حدود چهار - پنج گل دارد. استقلال سه، چهار سالی است که پرسپولیس را نبرده و این مسئله می‌تواند انگیزه زیادی ایجاد کند و در نهایت پیش بینی من این است که ۳ بر یک استقلال این دیدار را با پیروزی پشت سر می گذارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج