۲۵۹۶۶۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مقایسه خط به خط سرخابی‌ها در دربی

خط حمله آتشین پرسپولیس برابر خط هافبک جنگنده استقلال چه می‌کند؟

نسیم: تیم فوتبال استقلال در حالی قرار است عصر جمعه در دربی پایتخت به مصاف پرسپولیس برود که ۲ تیم پیش از این بازی شرایط تقریبا مشابهی را تجربه می‌کنند. پرسپولیس در هفته‌های گذشته موفق شده حریفان خود را شکست بدهد اما به دلیل نتایج بد در بازی‌های اول فصل هم اکنون در میانه جدول قراردارد. استقلال هم به دلیل نتایج خوب از اول فصل هم اکنون صدرنشین است. البته شکل بازی این ۲ تیم در طول ۱۰ هفته لیگ برتر نشان می دهد که نقاط ضعف و قدرت آنها زمین تا آسمان با هم فرق دارد. این هفتمین دربی مظلومی و دومین دربی برانکو محسوب می‌شود. مظلومی تا حالا در ۴ دربی پیروز شده است، یک دربی شکست خورده و در یک دربی به نتیجه مساوی تن داده است اما برانکو در تک بازی که برابر استقلال بازی کرده است موفق شده تیمش را برنده از زمین بازی خارج کند.

دروازه

مهدی رحمتی برای این که ثابت کند هنوز هم بهترین دروازه بان ایران است باید در دربی بدرخشد. هرچند روی کاغذ مهدی رحمتی از سوشا دروازه‌بان بزرگتری است اما نباید فراموش کنید که مکانی هم اکنون دروازه‎بان تیم ملی است و او هم می‌خواهد ثابت کند که چیزی از رقیبش کم ندارد.

خط دفاع

آمار نشان می‌دهد که خط دفاع استقلال مستحکم‌تر از خط دفاع پرسپولیس است. استقلال در حالی که ۱۰ هفته از شروع لیگ برتر می‌گذرد ۱۰ گل دریافت کرده است، یعنی هر بازی یک گل خورده است که آمار بسیار ضعیفی است اما آمار پرسپولیس از این هم ضعیف‌تر است. آنها در همین تعداد بازی ۱۴ گل دریافت کرده‌اند که این نشان می‌دهد پرسپولیس از نظر کار دفاعی بسیار آسیب‌پذیر است.

خط هافبک

در خط هافبک استقلال مهره‌های دفاعی بهتری دارد و پرسپولیس مهره‌های تهاجمی کارآمدتر. آبی‌ها در پست هافبک دفاعی امید ابراهیمی و روزبه چشمی را دارند که هر کدام بازیکنان تاثیر گذاری هستند. اما حضور هافبک‌های نفوذی خوبی مثل فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، امید عالیشاه و علی علیپور از این خط پرسپولیس یک تیم بسیار خطرناک می‌سازد.

خط حمله

این که بگویید مهدی طارمی بازیکن بهتری است یا سجاد شهباززاده بسیار سخت است چراکه هرکدام بازیکنان بسیار با کیفیتی هستند. اما آمار نشان می‌دهد که طارمی عملکرد بهتری داشته است و بی تردید مهمترین برگ برنده برانکو در بازی روز جمعه خواهد بود. شهباززاده هم برای درخشش در این بازی و این که ثابت کند از رقیب خود چیزی کم ندارد، کوه انگیزه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج