جاباما
۲۵۹۷۳۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گزارش مالی ناامید کننده توئیتر

در سه ماهه گذشته شبکه اجتماعی توئیتر به شکل موقت از طریق موسس این کمپانی به نام آقای «جک دورسی» مدیریت می شد چرا که مدیر عامل آن، آقای دیک کاستلو به شکل ناگهانی استعفای خود را اعلام نمود.

وب‌سایت دیجیاتو: در سه ماهه گذشته شبکه اجتماعی توئیتر به شکل موقت از طریق موسس این کمپانی به نام آقای «جک دورسی» مدیریت می شد چرا که مدیر عامل آن، آقای دیک کاستلو به شکل ناگهانی استعفای خود را اعلام نمود.

گزارش مالی ناامید کننده توئیتر

در هر صورت، جک دورسی به شکل موقت سکان هدایت توئیتر را در دست گرفت و دو هفته پیش، عنوان شد که به شکل دائم در همین مقام باقی خواهد ماند. اکنون این شبکه اجتماعی گزارش داده که درآمدی برابر با ۵۶۹ میلیون دلار را به دست آورده اما با این حال، ۱۳۲ میلیون دلار را به عنوان زیان خالص به ثبت رسانده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴ توئیتر قادر شده بود به درآمد ۳۶۱ میلیون دلاری و زیان ۱۷۵ میلیون دلاری دست پیدا کند.

گزارش مالی ناامید کننده توئیتر

اکنون زیان کمتری که این کمپانی متحمل شده، بیانگر بهتر شدن اوضاع این شبکه اجتماعی است. زیان توئیتر از جایی سرچشمه می گیرد که نمی تواند به شکل قابل توجهی، کاربران جدید را به خود و نحوه کارکرد سرویس اش جذب نماید.

در سه ماهی که گذشت، این شبکه اجتماعی بزرگ صرفا توانسته ۴ میلیون کاربر فعال ماهانه را به آمارهای خود اضافه کند. پس از انتشار گزارش مالی از عملکرد سه ماهه اخیر، ارزش سهام توئیتر با کاهشی دوباره رو به رو شد.

گزارش مالی ناامید کننده توئیتر

به طور کلی ۸ میلیون کاربر جدید در این سه ماه به توئیتر پیوسته اند که اکثریت آنها، کاربران بین المللی بوده اند و این شرکت نتوانسته در زمینه جذب کاربران در کشور خودش عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

این موضوع از جایی دارای اهمیت فراوانی است که درآمد توئیتر بیشتر از تبلیغاتی که برای کاربران ایالات متحده نمایش می دهد حاصل می گردد. در سال گذشته این شبکه اجتماعی قادر شده بود ۲۳ درصد در این زمینه رشد داشته باشد که در سال جاری، هیچ رشدی در میان کاربران فعال آمریکایی حاصل نشده است. حال باید دید در آینده و با مدیریت کامل آقای دورسی بر این مجموعه، آیا توئیتر می تواند جانی دوباره گیرد یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج