۲۵۹۷۶۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دیوید بکهام در مستند BBC

دیوید بکام در فیلم مستندی با عنوان «دیوید بکام: به عشقِ بازی» جلوی دوربین خواهد رفت. این مستند که توسط بی‌بی‌سی تهیه و تولید می‌شود بکام را مشغول بازی فوتبال در هفت قاره دنیا نشان خواهد داد.

آی‌ سینما: دیوید بکام در فیلم مستندی با عنوان «دیوید بکام: به عشقِ بازی» جلوی دوربین خواهد رفت. این مستند که توسط بی‌بی‌سی تهیه و تولید می‌شود بکام را مشغول بازی فوتبال در هفت قاره دنیا نشان خواهد داد.

این فیلم ۹۰ دقیقه‌ای بکام را در سفر به روستاهای پاپوآ گینه نو، دامنه کوه‌های نپال، خیابان‌های بوینوس‌ آیرس، دشت‌های کویر جیبوتی، زمین‌‌های آراسته میامی و زمین‌های یخ‌زده قطب جنوب دنبال می‌کند. کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس در مناطق یاد شده با افراد بومی فوتبال بازی می‌کند و با شیوه‌های زندگی آنها آشنا می‌شود. او به همراه دیو گاردنر دوست کودکی‌اش راهی سفر خواهد شد.

این سفر در الدترافورد ورزشگاه معروف باشگاه منچستر یونایتد که بکام یکی از بازیکنان سابق آن محسوب می‌شود به پایان می‌رسد. او در این مکان در یک بازی دوستانه به مصاف معروف‌ترین چهره‌های فوتبالی می‌رود و بازی نهایی‌اش را انجام می‌دهد.

دیوید بکهام در مستند BBC

بکام می‌گوید: «یادم می‌آید در هواپیما نشسته بودیم و داشتیم درباره این ایده با دوستانم بحث می‌کردیم و هرگز فکرش را هم نمی‌کردیم که یک روز تبدیل به واقعیت شود. در حال حاضر بسیار هیجان‌زده‌ام که می‌توانیم این ایده جاه‌طلبانه را به اجرا درآوریم. چه به عنوان بازیکن فوتبال یا خارج از زمین در سازمانی مانند یونیسف و سایر انجمن‌های خیریه، دیده‌ام که ورزش به ویژه فوتبال چه تاثیر دگرگون‌کننده‌ای می‌تواند بر زندگی مردم داشته باشد. این سفر حماسی به من اجازه می‌دهد جنبه مثبت بازی‌ای که عاشقش هستم را به نمایش بگذارم و نوری بتابانم بر اشتیاق و از خود گذشتگی کسانی که این ورزش را بازی می‌کنند، در حالی که این بازی برای‌شان در حکم نیروی خیر است.»

این دومین باری است که بکام برای ساخت یک فیلم مستند با بی‌بی‌سی همکاری می‌کند. پارسال مستند تلویزیونی «دیوید بکام در دنیای ناشناخته» به اثری موفق و پرمخاطب تبدیل شد که در بیش از ۱۶۵ کشور دنیا به نمایش درآمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج